|
کدخبر: 302181

یک مقصد عجیب برای سرخیو راموس!

گالاتاسرای تلاش خود را برای جذب سرخیو راموس آغاز کرده و سعی دارد تا از طریق مائورو ایکاردی رضایت او را جلب کند.

فوتبال یک مقصد عجیب برای سرخیو راموس!

گالاتاسرای، قهرمان فصل گذشته سوپرلیگ ترکیه، یکی از فعال‌ترین باشگاه‌های این کشور در نقل و انتقالات تابستانی به شمار می‌رود. این باشگاه تاکنون با ویلفرید زاها، آنخلینو، باکامبو، مائورو ایکاردی، خلیل درویش اوغلو، کرم دمیربی و گونای گوونچ قرارداد امضا کرده اما همچنان در بازار فعال است.

گالاتاسرای برای تقویت خط دفاعی و پرستاره کردن خود جهت تکرار قهرمانی در سوپرلیگ و حضور موفق‌تر در چمپیونزلیگ به دنبال جذب سرخیو راموس، مدافع باتجربه اسپانیایی، است. صباح اسپور ترکیه ضمن تایید این خبر که طی چند روز اخیر رسانه‌های اروپایی مطرح کرده بودند به جزئیات مهمی از آن اشاره کرد.

به گزارش این رسانه ترکیه‌ای، گالاتاسرای برای متقاعد کردن راموس دست به دامن مائورو ایکاری شده است. هم تیمی سابق راموس در PSG که بعد از درخشش در گالا قرارداد خود را با این باشگاه دائمی کرد در تماس تلفنی با این ستاره اسپانیایی در مورد شرایط خوب فوتبال ترکیه و باشگاه گالاتاسرای برای ادامه فوتبال صحبت کرد.

مدیربرنامه سرخیو راموس همزمان با پیگیری احتمال انتقال او به MLS با سران گالاتاسرای هم وارد مذاکره شده و قرار است طی روزهای آینده یک جلسه تعیین کننده با آنها داشته باشد. اولویت مدافع اسپانیایی بازی در اینترمیامی کنار لیونل مسی است اما در صورتی که این اتفاق رخ ندهد، ترکیه یکی از مقصدهای منتخب او خواهد بود.

راموس در پایان فصل جاری به دو سال حضور خود در پاری‌سن‌ژرمن خاتمه داد. او بعد از جدایی از رئال مادرید و پیوستن به PSG زمان زیادی مصدوم بود و طی دو سال ۵۸ بار برای این تیم به میدان رفت و ۶ گل به ثمر رساند.

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها