|
کدخبر: 199646

بدشانسی بزرگ برای پی اس جی/ فوق ستاره پاریسی ها مصدوم شد!

سرخیو راموس هفته گذشته دچار مصدومیت عضلانی شده تا بازگشتش به میادین بار دیگر به تاخیز بیفتد.

ورزش بدشانسی بزرگ برای پی اس جی/ فوق ستاره پاریسی ها مصدوم شد!

در همان اوایل پنجره تابستانی بود که سرخیو راموس اعلام کرد با باشگاه رئال مادرید برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده و بعد از ۱۶ سال از این تیم جدا خواهد شد. نشست خبری خداحافظی سرخیو راموس به احساس ترین شکل ممکن برگزار شد و چند روز بعد این مدافع ۳۴ ساله اعلام کرد با باشگاه پاری سن ژرمن برای انتقال به فرانسه به توافق رسیده است.

راموس به دلیل مصدومیت در اواخر ماه جولای، نتوانست در بازی های پیش فصل پی اس جی، دیدار سوپرکاپ فرانسه و نیز هفته های ابتدایی لوشامپیونا حاضر باشد و طبق ادعای رسانه های فرانسوی، صبر هواداران را نیز لبریز کرده است. او در سال ۲۰۲۱ تنها ۴ بار برای رئال به میدان رفت و یورو ۲۰۲۰ را نیز از دست داد. راموس اخیرا بار دیگر مصدوم شده و زمان بازگشتش نامشخص است.

تیم پزشکی پی اس جی در مورد مصدومیت جدید راموس بیانیه ای صادر کرد و اطلاع داد که این بازیکن هفته گذشته از ناحیه عضلات دوقلوی پا مصدوم شده است. هفته پیش رو او همچنان انفرادی و زیر نظر فیزیوتراپ ها تمرین خواهد کرد و هنوز نمی تواند در تمرین گروهی حاضر باشد.

مائوریسیو پوچتینو سرمربی پی اس جی نیز دیروز در نشست خبری خود تایید کرد که راموس فعلا در دسترس نیست و البته از این بابت نگرانی ندارد.

منبع: ورزش3

ارسال نظر