|
کدخبر: 301027

جنجال های امباپه در پاریس اوج گرفت!

فیلیپه پیات، رییس اتحادیه بازیکنان فرانسه، به ناصر الخلیفی درباره رفتارش با کیلیان امباپه هشدار داد.

فوتبال جنجال های امباپه در پاریس اوج گرفت!

رابطه پاری سن ژرمن و امباپه وارد مرحله بحرانی شده و نام او از فهرست این تیم برای اردوی پیش فصل حذف شد.

به این بازیکن هشدار داده شده که یا باید قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید کند یا باید در همین پنجره نقل و انتقالاتی از این باشگاه جدا شود، چون آنها حاضر نیستند ریسک جدایی او به عنوان بازیکن آزاد را قبول کنند.

روز گذشته بسیاری از رسانه‌ها خبر دادند که پی اس جی به این ستاره فرانسوی هشدار داده که اگر بدون تمدید قراردادش در این تیم بماند، باید در تمام طول فصل روی نیمکت بنشیند.

پیات در گفت‌وگو با RMC Sport درباره این شرایط اظهار داشت: «قوانین به باشگاه اجازه می‌دهد که هر کاری با فهرست تیمش انجام دهد اما پس از اول سپتامبر که پنجره نقل و انتقالاتی بسته شد، شرایط باید به حالت طبیعی و عادی برگردد. پس از آن باشگاه حق دخالت درباره وضعیت بازیکن را ندارد و تصمیم استفاده یا عدم استفاده از او برعهده مربی است.

اگر این مشکل تا زمان بسته شدن پنجره نقل و انتقالات حل نشود، این اتحادیه موظف خواهد بود که از باشگاه بخواهد به قوانین احترام بگذارد. آنها باید به امباپه اجازه دهند که به صورت عادی تمرین کند و حتی شاید مجبور به استفاده از این بازیکن باشند، چون در غیر این صورت رفتار آنها مصداق بدرفتاری و آزار کارمند است و این اقدام از نظر قوانین کار غیرقانونی است.»

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها