|
کدخبر: 297424

رقم فروش امباپه چقدر است؟

کیلیان امباپه گفت که قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن را تمدید نخواهد کرد و ممکن است در سال ۲۰۲۴ این باشگاه فرانسوی را به صورت رایگان ترک کند.

فوتبال رقم فروش امباپه چقدر است؟

برای تابستانی دیگر، آینده کیلیان امباپه داستان اصلی فوتبال خواهد بود. چندین گزارش مختلف در مورد اینکه او چه زمانی از پاری‌سن‌ژرمن جدا می‌شود و باشگاه فرانسوی چه مبلغی برای بازیکن ستاره خود می‌خواهد نوشته شده است.

به نقل از ESPN پاری‌سن‌ژرمن «تصمیم گرفته است تا تابستان امسال به پیشنهادات نزدیک به ۱۵۰ میلیون یورو برای امباپه گوش دهد تا از رفتن رایگان ستاره خود در پایان فصل جلوگیری کند». روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز نیز ارقامی را در مورد احتمال خروج امباپه در تابستان امسال منتشر کرد و قیمت درخواستی برای فروش او را حدود ۱۸۵ میلیون یورو اعلام کرد. نشریه «میل» هم گزارش می‌دهد که اگر قیمت خروج امباپه در تابستان امسال حدود ۲۰۰ میلیون یورو باشد هم رئال مادرید او را مد نظر خواهد گرفت. در همین حال نشریه اکیپ اطمینان می‌دهد که امباپه «تحت هیچ شرایطی به صورت رایگان باشگاه را ترک نخواهد کرد».

تا این لحظه تنها چیزی که تایید شده این است که امباپه روز دوشنبه با نامه‌ای به پی‌اس‌جی اطلاع داد که بند قراردادش برای یک فصل دیگر را فعال نمی‌کند، یعنی قراردادش با باشگاه پاریسی در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ به پایان خواهد رسید.

این بازیکن در شبکه‌های اجتماعی خود برای پاسخ به گزارشی در روزنامه پاریزین در مورد تمایلش برای رفتن به رئال مادرید در تابستان امسال گفت: «دروغ. بزرگتر و بزرگتر. من قبلاً هم گفته‌ام که فصل آینده را در پی‌اس‌جی ادامه خواهم داد و از بودن در اینجا خیلی خوشحالم.»

مهاجم فرانسوی در مصاحبه‌ای اختصاصی با روزنامه ایتالیایی لاگاتزتا تصریح کرد: «من نگفتم می‌خواهم به رئال مادرید فروخته شوم یا می‌خواهم جدا شوم، فقط گزینه سال اضافی (تا سال ۲۰۲۵) را فعال نخواهم کرد. هرگز با پاری‌سن‌ژرمن صحبتی در مورد تمدید نشده است و من خوشحالم که یک سال دیگر ادامه بدهم.»

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها