|
کدخبر: 300507

هشدار جدی به امباپه / رئال شکست خورد؟

رئیس باشگاه پاری‌سن‌ژرمن بار دیگر به مهاجم فرانسوی این تیم که بر خواسته‌اش پافشاری می‌کند، هشدار داد.

فوتبال هشدار جدی به امباپه / رئال شکست خورد؟

در حاشیه نخستین تمرین پاری‌سن‌ژرمن برای فصل جدید با سرمربی جدید یعنی لوئیس انریکه اتفاقات جالبی رخ داد و حرف‌های ناصر الخلیفی رئیس باشگاه بازتاب زیادی داشت.

الخلیفی در این سخنرانی ۱۵ دقیقه‌ای به شکلی صحبت کرد که مشخص بود کیلیان امباپه ستاره تیمش مخاطب اصلی‌اش خواهد بود. باشگاه پاری‌سن‌ژرمن این روزها سخت درگیر قرارداد امباپه است که حاضر نیست تمدید کند و به صورت رایگان فصل آینده از تیم جدا خواهد شد. علاوه بر این طبق قرارداد ۸۰ میلیون یورو هم پاداش وفاداری می‌گیرد!

الخلیفی به بازیکنان پی‌اس‌جی گفت: «در مجموعه ما هیچ بازیکنی بزرگتر از باشگاه نیست. اگر بازیکنانی هستند که نمی‌توانند برای باشگاه احترام قائل باشند یا دل‌شان با تیم نیست، حق ماندن ندارند.»

این اولین باری نیست که الخلیفی با زبان طعنه به امباپه هشدار می‌دهد که یا قراردادش را تمدید کند یا از پاری‌سن‌ژرمن برود و با این حال مهاجم فرانسوی همچون دفعات قبل موضع بی‌تفاوتی را در پیش گرفته است. با این حال با توجه به اینکه هنوز یک ماه و نیم به پایان بازار نقل‌وانتقالات تابستانی باقی مانده و رئال مادرید هم فعلاً برای خرید مهاجم جدید دست نگه داشته است، احتمال خروج امباپه از پارک‌دوپرنس و رفتنش به سانتیاگو برنابئو وجود دارد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها