|
کدخبر: 299716

وضعیت مبهم ستاره محبوب گل محمدی

در شرایطی که پرسپولیس مهیای حضور در اردوی ترکیه می‌شود، وضعیت یکی از کلیدی‌ترین پست‌های این تیم کاملا نامشخص است.

فوتبال وضعیت مبهم ستاره محبوب گل محمدی

میلاد سرلک برای دومین فصل پیاپی در صف تمدیدی‌های این باشگاه قرار دارد و در شرایطی که تابستان گذشته با استایل خاص خود حتی هواداران این‌ تیم را نیز در زمان عقد قرارداد شگفت‌زده کرد، اینبار هیچ علائمی از روند مثبت مذاکره بین طرفین وجود ندارد.

پیش از این گفته می‌شد سرلک به واسطه حضور در سفر تفریحی به فرانسه، مذاکراتش با پرسپولیس با تاخیر انجام شده است اما در شرایطی که هافبک شماره ۱۰ سرخ‌ها بیش از سه روز است که به ایران بازگشته، این جلسه با نتیجه مثبتی همراه نشده است. اتفاقی که ناراحتی و نگرانی یحیی گل‌محمدی را نیز در خصوص یکی از کلیدی‌ترین پست‌های تیمش در پی داشته است.

آخرین ابهام مربوط به وضعیت نظام وظیفه این بازیکن است؛ سرلک ۲۸ ساله هنوز دوران سربازی را پشت سر نگذاشته و به واسطه این موضوع روند ثبت و تمدید قراردادش با مانع مواجه خواهد بود. با این حال قانون مربوط به تاخیر حضور بازیکنان ملی‌پوش در خدمت سربازی تا ۳۰ سالگی باعث می‌شود تا این موضوع نیز مساله‌ای قابل حل در نظر گرفته شود. سرلک هرچند در آخرین اردوی تیم ملی که مربوط به تورنمنت کافا بود جایی در لیست تیم ملی نداشت، اما آخرین حضورش در اردوی تیم ملی را در اواخر اسفند پشت سر گذاشت تا به صورت قانونی و با توجه به اینکه آخرین دوره دعوتش کمتر از ۶ ماه بوده، همچنان بتواند از این معافیت سود ببرد.

با این حال حتی با در نظر گرفتن این مساله که میلاد سرلک در اردوی شهریور ماه تیم ملی نیز به اردوی تیم ملی دعوت نشود، موعد اعزام به خدمت او در زمستان ۱۴۰۲ خواهد بود و این یعنی او حداقل نیم فصل فرصت ادامه همکاری با پرسپولیس را خواهد داشت تا در آن مقطع سرخ‌ها به دنبال جانشینی برای وی باشند.

اما مشخص نیست با تمام این شرایط چرا روند مذاکره و استعلام مربوط به این قضیه از سوی باشگاه و بازیکن با روند کندی همراه شده و علیرغم شروع تمرینات آماده سازی و مهیا شدن این تیم برای حضور در اردوی ترکیه، هنوز وضعیت تمدید قرارداد مشخص نشده است.

موضوعی که گلایه کادرفنی و یحیی گل‌محمدی را نیز در پی داشته و او امیدوار است هرچه زودتر تکلیف هافبک موردعلاقه‌اش با این تیم مشخص شده و برنامه خود برای فصل جدید را مشخص کند. باید دید در فاصله حدود ۷۲ ساعت تا سفر سرخ‌ها به ترکیه این موضوع به سرانجام خواهد رسید یا خیر.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها