|
کدخبر: 298419

الماس پرسپولیس در یک قدمی جدایی

گیورگی گولسیانی مدافع گرجستانی پرسپولیس مبلغ بالایی را برای فصل آینده درخواست کرده است.

فوتبال الماس پرسپولیس در یک قدمی جدایی

یکی از ستاره‌های فصل قبل پرسپولیس گیورگی گولسیانی مدافع گرجستانی این تیم بود که گل‌های زیادی هم برای این تیم به ثمر رساند. این بازیکن که زوج خوبی را با مرتضی پورعلی گنجی تشکیل داده بودند، با وجود داشتن قرارداد برای فصل آینده، هنوز تکلیفش برای ادامه همکاری با پرسپولیس مشخص نیست. گولسیانی که به تازگش برای اولین بار به تیم ملی گرجستان هم دعوت شده، چند پیشنهاد از تیم‌های داخلی و خارجی دارد ولی چندی قبل با ارسال ایمیلی به باشگاه پرسپولیس خواستار اعلام شرایط باشگاه برای تمدید قرارداد شد.

برای سال دوم مبلغی در قرارداد ستاره گرجستانی پرسپولیس قید نشده و باشگاه پرسپولیس برای نگه داشتن این بازیکن که در لیست تمدیدی‌های یحیی گل محمدی هم حضور دارد، باید با او توافق مالی انجام دهد. طی روزهای گذشته چند بار مدیران پرسپولیس با گیورگی در مورد تمدید قراردادش صحبت کردند ولی این بازیکن برای فصل بعد خواهان دریافت دستمزد ۷۰۰ هزار دلاری شده است. مبلغی که بسیار بالا به نظر می‌آید و از توان باشگاه پرسپولیس خارج است.

مدیران پرسپولیس با درخواست اولیه گولسیانی مخالفت کردند ولی مذاکره برای تمدید قرارداد با این بازیکن ادامه دارد. مدافع گرجستانی برای ماندن در پرسپولیس باید از درخواستش کوتاه بیاید، در غیر این صورت راه او و پرسپولیس از هم جدا خواهد شد. به غیر از این موضوع، مشکل دیگر در راه تمدید قرارداد با گولسیانی مربوط به قوانین نقل و انتقالاتی می‌شود که باشگاه‌ها اجازه پرداخت دستمزد به دلار و یورو را نخواهند داشت. پرسپولیس مجبور است به لیر، ریال و یا درهم با گولسیانی قرارداد ببندد ولی هنوز این موضوع مورد موافقت این بازیکن قرار نگرفته است.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها