|
کدخبر: 299377

بمب پی اس جی از لاماسیا می‌آید

باشگاه پاری سن ژرمن قصد دارد بند بازگشت ۶ میلیون یورویی ژاوی سیمونز را فعال کند و به او تا ۲۰ روز دیگر برای پاسخ نهایی مهلت داد.

فوتبال بمب پی اس جی از لاماسیا می‌آید

ژاوی سیمونز که محصول آکادمی فوتبال بارسلوناست، در سال ۲۰۱۹ این باشگاه را به مقصد پی اس جی ترک کرد، ولی دوران حضور او در پاریس سه سال بیشتر طول نکشید. ژاوی که می‌دانست در پی اس جی به او بازی نمی‌رسد، به پی اس وی آیندهوون پیوست و در فصل گذشته توانست عنوان آقای گلی لیگ هلند را به دست بیاورد. او بازیکن ثابت تیمش بود و توانست وارد فهرست هلند برای جام جهانی نیز شود و برای این تیم در قطر به میدان رفت.

انتقال به آیندهوون فوتبال ژاوی را متحول کرد، ولی اخیرا رسانه‌های فرانسوی ادعا کردند که پی اس جی قصد بازگرداندن او را دارد. پاری‌سن‌ژرمن زمان فروش ژاوی سیمونز به آیندهوون، بندی را در قرارداد او گنجانده بود که اجازه می‌دهد این بازیکن را در ازای پرداخت ۶ میلیون یورو پس بگیرد.

این بند تا ۳۱ جولای (۲۶ روز دیگر) می تواند فعال شود و پس از آن قابلیت اجرایی نخواهد داشت. پی اس جی به ژاوی تا ۲۵ جولای فرصت داده تا پاسخ نهایی را بدهد و حالا همه چیز به خود بازیکن بستگی دارد.

لوئیس انریکه امروز به عنوان مربی جدید پی اس جی معرفی خواهد شد و او که از دوران حضور ژاوی در لاماسیا شناخت خوبی روی ژاوی دارد، می تواند نقشی تعیین کننده در بازگشت این بازیکن به پاریس ایفا کند.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها