|
کدخبر: 298584

پیشنهاد عجیب بایرن برای ستاره گلزن!

بایرن مونیخ برای خرید هری کین رسما به تاتنهام پیشنهاد داده اما هواداران لندنی معتقدند این پیشنهاد توهین‌آمیز بوده است.

فوتبال پیشنهاد عجیب بایرن برای ستاره گلزن!

بایرن مونیخ پیشنهادی ۶۰ میلیون پوندی (۷۰ میلیون یورویی) برای خریدن کاپیتان تاتنهام به این باشگاه داده که به سرعت رد شده است. گفته می‌شود دنیل لوی، رییس تاتنهام هر پیشنهاد زیر ۱۰۰ میلیون پوند را رد خواهد کرد.

به دنبال انتشار این خبر، هواداران تاتنهام نارضایتی خود را در شبکه‌های اجتماعی نشان دادند، چون معتقدند رقمی که قهرمان آلمان برای خرید ستاره انگلیسی پیشنهاد داده، بسیار پایین است.

یکی از هواداران در توییتر نوشت: «اگر تاتنهام چنین پیشنهادی داده بود، بایرن احساس می‌کرد بهش توهین شده است» و دیگری اضافه کرد: «۶۰ میلیون پوند؛ حتما شوخی می‌کنی» و نفر سوم نوشت: «هاها؛ تلاش خوبی بود بایرن. او جایی نمی‌رود». یک نفر دیگر هم شوخی کرد: «برای آن یکی پایش چقدر پیشنهاد می‌دهی بایرن؟»

فقط یک سال دیگر از قرارداد هری کین با تاتنهام باقی مانده و در حالی که از رئال مادرید و منچستریونایتد نیز به عنوان دیگر مشتریان او یاد می‌شود، فعلا بایرن در رقابت با بقیه پیشتاز است.

منچستریونایتد مدت‌ها است به دنبال خرید کین است اما تاتنهام هیچ تمایلی ندارد ستاره‌اش را به یک رقیب در لیگ برتر بدهد و به همین دلیل بخت بایرن برای جذب کین بیش از بقیه است.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها