|
کدخبر: 297621

افشاگری ستاره محبوب قرمزها

آلفونسو دیویس فاش کرد بایرن مونیخ او را خرید تا جانشین آرین روبن در خط حمله تیم شود، اما گلایه کرد که در دفاع چپ گیر افتاده است.

فوتبال افشاگری ستاره محبوب قرمزها

در روزهایی که شایعه شده رئال مادرید به دنبال آلفونسو دیویس است، این بازیکن کانادایی از پست بازی‌اش در بایرن مونیخ گلایه کرد و گفت در دفاع چپ گیر افتاده است.

بازیکن کانادایی در سال ۲۰۱۹ از باشگاه ونکوور وایت‌کپس به بایرن ملحق شد و توانست به سرعت در تیم جا بیفتد و با آن پنج بار قهرمان بوندس‌لیگا و در سال ۲۰۲۰ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

دیویس حالا فاش کرد که بایرن او را خرید تا در خط حمله تیم جانشین آرین روبن شود اما در نهایت اوضاع به آن نحوی که دوست داشت، پیش نرفت: «با من قرارداد بستند تا جانشین آرین روبن شوم و بعد وقتی داوید آلابا مصدوم شد، از من به عنوان دفاع کناری استفاده کردند. و حالا سه، چهار سال گذشته و من اینجا گیر افتاده‌ام.»

دیویس که با یک پادکست حرف می‌زد، اضافه کرد که «منتظرم فرصتی پیش بیاید تا جلو بازی کنم» اما ظاهرا بایرن در پست مورد نظر او، چند بازیکن دارد و دیگر به این ستاره کانادایی فرصت نمی‌رسد.

روبن در تابستان ۲۰۱۹ از بایرن جدا شد و از آن زمان به بعد بازیکنانی مثل گنابری و لروی سانه در پست او بازی کرده‌اند و دیویس گزینه اول تیم در دفاع چپ بوده است. قرارداد فعلی بازیکن کانادایی تا سال ۲۰۲۵ است.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها