|
کدخبر: 298240

ماشین گلزنی به سرخ‌ها نزدیک شد

هری کین با بایرن مونیخ مذاکره کرده است و گفت‌وگو بین دو طرف وارد مراحل پیشرفته شده است.

فوتبال ماشین گلزنی به سرخ‌ها نزدیک شد

کین تنها یک سال دیگر با تاتنهام قرارداد دارد و باشگاه لندنی باید او را این تابستان بفروشد در غیر این صورت کاپیتان تیم، سال آینده به عنوان بازیکن آزاد باشگاه را ترک خواهد کرد.

منچستریونایتد یکی از مشتریان جدی کاپیتان انگلیس است اما این باشگاه علاقه‌ای به مذاکره با دنیل لوی، رئیس تاتنهام ندارد، چون معمولا مذاکره با او خیلی سخت و زمانبر است و ممکن است تا آخرین ساعات مهلت نقل و انتقالات طول بکشد.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد رئیس تاتنهام تمایلی نداشته باشد که ستاره‌اش را به رقبای داخلی بفروشد. از سوی دیگر گفته می‌شد رئال مادرید هم کین را زیر نظر دارد اما این خبر به سرعت تکذیب شد چرا که مادریدی‌ها تمام تمرکز خود را روی جذب امباپه گذاشته‌اند.

حالا بیلد، چاپ آلمان، گزارش کرده که کین در این مدت در حال مذاکره با مدیران بایرن بوده و قصد دارد حرفه خود را در مونیخ ادامه دهد. هم‌چنین گفته می‌شود مذاکرات به مرحله‌ای رسیده که در آن در مورد نحوه انتقال خانواده کین به آلمان و اسکان آن‌ها صحبت شده است.

بیلد همچنین نوشت، با همه این‌ها کین برای انتقال به بوندس‌لیگا همچنان دچار تردید است و مطمئن نیست که ترک لیگ برتر انگلیس کار درستی باشد.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها