|
کدخبر: 275954

نگرانی برای فوق ستاره قرمزها

آلفونسو دیویس، ستاره بایرن مونیخ، پس از ضربه شدیدی که در جریان بازی با دورتموند به سرش وارد شد به بیمارستان منتقل شد.

فوتبال نگرانی برای فوق ستاره قرمزها

بایرن مونیخ شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته نهم بوندسلیگا به مصاف بروسیا دورتموند رفت و با دریافتی گلی دیرهنگام به تساوی ۲-۲ برابر این تیم رضایت داد.

در ابتدای نیمه دوم و در حالی که بازی با نتیجه ۰-۲ به سود بایرن دنبال می‌شد، جود بلینگام و دیویس برای تصاحب توپ با یکدیگر درگیر شدند که در نهایت منجر به مصدومیت نگران کننده این بازیکن کانادایی شد.

دیویس-مصدوم

در حالی که جود بلینگام سعی می‌کرد توپ را از آن خود کند، پای راستش را بالا آورد تا به توپ ضربه بزند و از سوی دیگر دیویس نیز قصد داشت با سرش این توپ را دور کند که پای این هافبک انگلیسی به شدت با سر او برخورد کرد.

پس از این صحنه بود که او روی زمین افتاد و کادر پزشکی بلافاصله برای رسیدگی به شرایطش وارد زمین شدند. دیویس به ناچار از زمین بازی بیرون رفت و این اتفاق در حالی رخ داد که چند نفر برای راه رفتن به او کمک می‌کردند و همین موضوع نگرانی بسیاری را برای هواداران بایرن و فوتبال‌دوستان ایجاد کرد.

گفته شد که این مدافع کانادایی بلافاصله از ورزشگاه خارج و به بیمارستان منتقل شد تا شرایط و احتمال دچار شدن به ضربه مغزی به خوبی مورد بررسی قرار بگیرد.

بلینگام پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران مدعی شد که این ضربه به هیچ وجه عمدی نبوده است و برای دیویس آرزوی بهبودی هر چه سریع‌تر کرد.

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها