|
کدخبر: 294122

راه مهار ارلینگ هالند لو رفت!

تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، از نقشه خاص این تیم برای جلوگیری از رسیدن توپ‌های در عمق به ارلینگ هالند صحبت کرد.

فوتبال راه مهار ارلینگ هالند لو رفت!

رئال مادرید شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان منچسترسیتی بود و با تساوی ۱-۱ برابر این تیم متوقف شد.

هالند که در طول این فصل نمایش درخشانی در ترکیب سیتی داشت و موفق شده بود رکوردهای گلزنی بسیاری را بشکند، در این بازی فروغ چندانی نداشت و نتوانست برای تیمش موثر ظاهر شود.

عملکرد خوب خط دفاعی رئال مادرید و برنامه درست این تیم برای مهار این بازیکن و قطع ارتباطش با سایر بازیکنان سیتی در این دیدار جواب داد تا آنها در مهار هالند موفق عمل کرده باشند.

کورتوا پس از پایان بازی در پاسخ به سوالی در این باره به خبرنگاران گفت:« اگر می‌‎خواهید برابر هالند دفاع کنید، نباید فضایی برای فرار به او بدهید. ما سعی کردیم از این کار اجتناب کنیم. خیلی خوب بازی کردیم و تک گل آنها از شوتی از راه دور به ثمر رسید که باعث شد ما کمی در دفاع بنشینیم.»

او با اشاره به بازی خوب سیتی اضافه کرد:« منچسترسیتی تیمی است که با مالکیت توپ بازی می‌کند و بازی آنها با حضور هالند مستقیم‌تر شده است. گاهی ادرسون در لیگ برتر توپ را کاملا در عمق ارسال می‌کند. ما عقب کشیدیم تا این فضا را به آنها ندهیم. گاهی بازی خودمان را کنترل نکردیم. آنها به خوبی پرس می‌کنند و ما نمی‌خواستیم ریسک زیادی در دفاع داشته باشیم.»

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها