|
کدخبر: 292893

رقیب اصلی مسی برای ربودن توپ طلا

برناردو سیلوا، هافبک سیتی، عقیده دارد که ارلینگ هالند می تواند مثل رونالدو با درخشش در لیگ برتر جایزه توپ طلا را به دست آورد.

فوتبال رقیب اصلی مسی برای ربودن توپ طلا

منچسترسیتی بعد از پیروزی مقابل آرسنال به مدعی اول فتح لیگ برتر تبدیل شد. این تیم که با ۲ بازی کمتر، ۲ امتیاز از توپچی ها کمتر دارد فردا در چارچوب هفته سی و چهارم لیگ برتر فردا میهمان فولام است. برناردو سیلوا در آستانه این دیدار ضمن ابراز امیدواری نسبت به تکرار قهرمانی سال گذشته به ستایش ارلینگ هالند پرداخت.

فرناندز گفت: :امیدوارم او فردا هم در گلزنی موفق باشد. هالند فقط یک بازیکن خوب نیست. او پسر خوبی هم است. ما با حضور چنین ستاره ای می توانیم لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا را فتح کنیم. من همواره هالند را به درخشش بیشتر تشویق می کنم."

سیلوا امیدوار است که هالند با تداوم درخشش به عنوان دومین بازیکن تاریخ لیگ برتر بعد از کریستیانو رونالدو برنده جایزه توپ طلا شود: "البته این دو شخصیت های متفاوتی دارند. او خارج از زمین با رونالدو خیلی فرق دارد. با این وجود هر دو بازیکن از نظر استداد گلزنی خیلی شبیه هستند."

هالند-سیتی1

ستاره پرتغالی سیتی در ادامه تمجید خود از هالند گفت: "وقتی توپ به دروازه نزدیک می شود هالند همیشه آنجاست. او این توانایی را دارد که تشخیص بدهد توپ کجا فرود خواهد آمد و کریستیانو نیز از چنین توانایی ویژه ای برخوردار است. تفاوت هالند و رونالدو خیلی زیاد است ولی گلزنی یک وجه تشابه بزرگ میان آنهاست."

ارلینگ هالند اگر بتواند مقابل فولام گلزنی کند شمار گل های خود را به عدد ۳۴ خواهد رساند تا به رکورد آلن شیرر و اندی کول برسد. این دو بازیکن در ۴۲ بازی ۳۴ گل زده و بهترین گلزن تمام دوران لیگ برتر به حساب می آیند. مهاجم نروژی این فرصت را دارد که در ۷ دیدار باقی مانده با بیشتر کردن گل های خود عنوان یاد شده را به تنهایی مال خود کند.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر