|
کدخبر: 293103

ستاره آبی‌ها منچستری می‌شود؟

یونایتد و تاتنهام برای جذب جیمز مدیسون، ستاره ملی پوش لسترسیتی، در تابستان باهم رقابت می کنند.

فوتبال ستاره آبی‌ها منچستری می‌شود؟

جیمز مدیسون در سال ۲۰۱۸ به لسترسیتی پیوست و خیلی زود توانست به یکی از بهترین بازیکنان این تیم تبدیل شود. او در حال حاضر یکی از ستاره های شاخص لیگ برتر است که در تیمی غیر از ۶ تیم برتر این لیگ بازی می کند. دو باشگاه منچستریونایتد و تاتنهام مشتریان جدی مدیسون در تابستان پیش رو به حساب می آیند.

ستاره ملی پوش لستر تا کنون در ۲۵ بازی لیگ برتر ۹ گل زده و ۷ پاس گل داده است. این در حالی است که تیم او شرایط خوبی در جدول رده بندی ندارد و با ۲۹ امتیاز و ایستادن در رده هجدهم خطر سقوط را کاملا احساس می کند.

قرارداد مدیسون با لستر تابستان آینده به پایان می رسد و نقل و انتقالات پیش رو آخرین فرصت روباه ها برای فروش این بازیکن و به جیب زدن مبلغی قابل توجه به شمار می رود. آنها اوایل سال میلادی جدید از ضرر ۹۲.۵ میلیون پوندی خود پرده برداشتند تا مشخص شود به شدت با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند. انتقال این ستاره ۲۶ ساله اما می تواند بخش قابل توجهی از مشکلات مالی لستر را حل کند.

لستر شانس زیادی برای این کار دارد چرا که چند باشگاه بزرگ از همین حالا خود را برای جذب مدیسون آماده کرده اند. به گزارش مترو، منچستریونایتد و تاتنهام رقابت نزدیکی برای به خدمت گرفتن این هافبک ۲۶ ساله دارند و نیوکسل نیز تمایل زیادی به خرید او دارد. مبلغی که لستر برای فروش مدیسون در نظر گرفته حدود ۴۵ تا ۶۰ میلیون پوند است.

مدیسون در مجموع طی ۱۹۸ بازی برای لستر ۵۴ گل زده و ۳۹ پاس گل داده است. لستر با درخشش او بود که فاتح جام حذفی و سوپر جام انگلیس در سال ۲۰۲۱ شده و دو سال متوالی موفق به کسب سهمیه اروپایی شد.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر