|
کدخبر: 292966

قرمزها به دنبال مهاجم گلزن لیگ

باشگاه منچستریونایتد با درخواست اریک تن‌هاخ، تابستان به سراغ یک مهاجم بزرگ برای نوک حمله‌اش خواهد رفت.

فوتبال قرمزها به دنبال مهاجم گلزن لیگ

اریک تن‌هاخ به رؤسای باشگاه منچستریونایتد گفته برای تیم من شماره ۹ بگیرید.

شیاطین‌سرخ مصمم هستند تا هری کین کاپیتان تیم ملی انگلیس را به خدمت بگیرند و تاتنهام برای فروش او ۱۰۰ میلیون پوند درخواست می‌کند. اما شیخ جاسم مالک احتمالی اگر این باشگاه را با مبلغ ۵٫۵ میلیون پوند بخرد نیمار فوق‌ستاره پاری‌سن‌ژرمن را می‌خواهد. با حضور او منچستریونایتد سرشار از پول نقد خواهد شد.

نشریه «سان» اطلاع دارد که ستاره‌های یونایتد مستأصل هستند و خانواده گلیزر برای پایان دادن به جو منفی و تقویت تیم در پی خرید ستاره‌هایی در سطح جهانی خواهند بود.

اعتراف تن‌هاخ

پس از بازی پنج‌شنبه گذشته مقابل تاتنهام که با تساوی ۲-۲ به پایان رسید، هواداران یونایتد سرودی درباره جذب کین خواندند و اریک تن‌هاخ سرمربی‌شان هم هری را یک بازیکن و شخصیت بزرگ نامید.

حالا تن‌هاخ می‌گوید: «همه می‌دانند و این یک راز نیست که در درازمدت و در طول یک فصل کامل ما با کمبود شماره ۹ مواج بودیم. ما از کریستیانو رونالدو دست کشیدیم، سپس آنتونی مارسیال اغلب در دسترس نبود، جیدن سانچو هم مثل او در دسترس نبود. پس تیم کمبود بازیکن خط حمله داشت. ما بازیکنانی داریم که می‌توانند این نقش را ایفا کنند، اما قطعاً به بازیکنانی تهاجمی نیاز داریم که تأثیرگذار و باکیفیت باشند.»

یونایتد می‌خواهد هری کین و مارکوس رشفورد را در فصل آینده تکریب کند تا خط آتشی با حقوق ۶۰۰ هزار پوند در هفته داشته باشد. این انتقال شامل افزایش دستمزد هردو ستاره سه‌شیرها از ۲۰۰ هزار پوند به ۳۰۰ هزار پوند در هفته می‌شود.

نبرد شیخ جاسم و جیم رتکلیف

شیخ جاسم و سرجیم رتکلیف به نمایندگی از گروه اینئوس، هردو سومین پیشنهادشان را برای خرید باشگاه جمعه شب ارسال کرده‌ام. شیخ جاسم قطری که گفته می‌شود ارزش پیشنهاد آخر او حدود ۵٫۵ میلیون پوند است، به نظر می‌رسد با جذب بازیکنانی مثل نیمار که هفته‌ای ۴۹۰ هزار پوند در پاریس درآمد دارد و کین برای بازی کنار رشفورد، تیم را متحول کند.

با این حال اخیراً ادعا شده که ارزش پیشنهاد رتکلیف برای یونایتد بالاتر از شیخ جاسم است. اگرچه این میلیاردر بریتانیایی فقط می‌خواهد ۶۹ درصد از سهام گلیزرها را در اختیار بگیرد.

این مطلب را هم بخوانید: پیچیدگی‌های انتقال سهام قرمزها؛ وقتی تکلیف دو برادر با خودشان هم مشخص نیست!/ پای یک فرد مرموز به ماجرا باز شد

گزینه‌های بزرگ

هری-کین3

تن‌هاخ در فصل جاری موفق شده رشفورد که بهترین فصل گلزنی‌اش را سپری می‌کند و با گلزنی مقابل تاتنهام تعداد گل‌هایش را به عدد ۲۹ رساند، را احیا کند. اما تن‌هاخ ترجیح می‌دهد ستاره اگلیسی را به عنوان یک وینگر سمت چپ داشته باشد و برای خط حمله بازیکنی دیگر می‌خواهد.

علاوه بر هری کین، ویکتور اوسیمن از ناپولی، جاناتان دیوید از لیل، راسموس هویلند از آتالانتا، تمی آبراهام مهاجم رم و پیشین چلسی و دوشان ولاهوویچ ستاره یوونتوس همگی در رادار یونایتد هستند.

از این بین اوسیمن گزینه مناسبی به شمار می‌رود چرا که هم در سری A و هم در لیگ قهرمانان اروپا شبیه مهاجم نوک سطح بالایی عمل کرده که منچستریونایتد به آن نیاز دارد. اما این نیجریه‌ای و هیچ‌یک از گزینه‌های دیگر به غیر از هری کین، سابقه بازی در لیگ برتر انگلیس را ندارند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر