|
کدخبر: 292323

گربه سیاه استقلال در یک قدمی تاریخ‌سازی

ثبت سه گل یا بیشتر برابر استقلال یک اتفاق ویژه محسوب می‌شود که اکنون در جدال پیش‌رو مدافع گرجستانی شانس شکل دادن آن را پیش‌رو خواهد داشت.

فوتبال گربه سیاه استقلال در یک قدمی تاریخ‌سازی

مدافع گرجستانی پرسپولیس با اعتماد ویژه کادرفنی به عنوان پنالتی زن اول این تیم بعد از جدایی یورگن لوکادیا حاضر شده و توانسته عملکرد مثبتی نیز از خود به جا بگذارد.

گولسیانی در بازی رفت مقابل استقلال موفق شد با دبل گلزنی خود این تیم را از شکست در دربی نجات دهد و اکنون اما شانس بزرگی پیش روی خود می‌بیند. ثبت بیش از دو گل در یک فصل اتفاقی نیست که هر بازیکنی مقابل استقلال و پرسپولیس موفق به ثبت آن شود. اما گولسیانی با دو گلی که در بازی رفت به ثمر رساند، در صورتی که در جریان بازی و یا پنالتی احتمالی آن را بار دیگر تکرار کند، یک اتفاق ویژه و حتی تاریخی را مقابل نام خود ثبت خواهد کرد و جزو بازیکنانی لقب خواهد گرفت که طی یک فصل بیش از دو بار دروازه آبی‎‌ها را گشوده است.

مدافع گرجستانی پرسپولیس که سابقه چند فصل حضور در لیگ برتر ایران را در کارنامه دارد، پیش از این با پیراهن نساجی و سپاهان نیز موفق به گلزنی برابر استقلال شده بود تا اکنون به عنوان گربه سیاه آبی‌ها شناخته شود و باید دید در بازی امروز چه نمایشی مقابل حریف به جا خواهد گذاشت.

منبع: ورزش۳

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها