|
کدخبر: 292143

مشکل عجیب تیم لیگ برتری در قرن ۲۱!

وینگر نساجی می گوید برای موفقیت هرناندس اسپانیایی به او کمک می کنند.

فوتبال مشکل عجیب تیم لیگ برتری در قرن ۲۱!

نساجی با سرمربی جدید خود در ورزشگاه شهید وطنی مقابل آلومینیوم اراک به تساوی بدون گل رسید. رضا جعفری در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: بازی دو نیمه متفاوت داشت، نیمه اول تیم برتر میدان بودیم اما از موقعیت‌هایمان‌ استفاده نکردیم. در نیمه دوم جریان بازی متعادل شد و دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند و هر کدام می‌توانستند برنده این دیدار باشند. به آقای رحمتی تبریک می‌گویم‌. ایشان تیم بسیار خوبی ساختند و امیدوارم تمام تیم ها بتوانند یک فوتبال باکیفیت به نمایش بگذارند.

او در مورد قضاوت داور ادامه داد: آقای راکی کاملا شناخته شده هستند، به نظرم قضاوت خوبی داشتند. بعضی از اشتباهات در قضاوت طبیعی است. به هر حال هر انسانی ممکن است اشتباه کند. اما در مجموع قضاوت داوری خوب بود.

این بازیکن در رابطه با حضور هواداران  نساجی در ورزشگاه وطنی، اظهار داشت: همه می‌دانند که هواداران نساجی بسیار پرشور هستند. حضور آنها بسیار تاثیرگذار است. این بازی نتوانستیم مزد زحمات و تشویق‌شان را بدهیم اما در بازی جام حذفی مقابل پیکان سعی می‌کنیم آنها را خوشحال کنیم. امیدوارم حضور هوادارانمان همیشه پرشور و پرنشاط باشد.

مهاجم نساجی نظرش را در مورد کارلوس هرناندس سرمربی اسپانیایی این تیم، اینگونه بیان کرد: او تازه یک هفته‌ هدایت تیم را بر عهده گرفته است و نظر دادن در مورد او خیلی زود است. من شناختی‌ نسبت‌ به ایشان نداشتم اما امیدوارم بتواند نتایج خوبی بگیرد. به هر حال او برای کسب موفقیت به نساجی آمده است و ما هم سعی می‌کنیم کمکش‌ کنیم.

وی درباره بازی این هفته نساجی مقابل صنعت نفت،‌ عنوان کرد: صنعت نفت با بردی که مقابل مس کرمان به دست آورد، امیدهای خود را برای بقا زنده کرد. به نظرم بازی سختی پیش رو داریم اما ما برای کسب پیروزی به میدان می‌رویم تا بتوانیم بعد از دوازده هفته هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

او‌ در خصوص مجوز حرفه‌ای نساجی و شرایط ورزشگاه شهید وطنی، افزود: چمن ورزشگاه شهید وطنی شرایط خوبی دارد اما زیر ساخت‌های ورزشگاه همچنان مشکل دارد. امیدوارم هر چه زودتر مشکلات حل شود. واقعا فکر می‌کنم صحبت کردن در مورد این مسائل در قرن بیست و یکم اصلا جالب نیست. مشکل بزرگی نیست و می‌شود در عرض یک ماه همه کارهای مربوط به ورزشگاه را انجام داد و به نظرم هزینه زیادی هم ندارد. امیدوارم این مشکل حل شود و هوادارانمان دغدغه‌ای نداشته باشند.

جعفری در پایان یادآور شد: از آقای مطهری تشکر می‌کنم‌. ایشان مربی با دانشی هستند و  برای تیم خیلی زحمت کشیدند. امیدوارم در تیم‌های بعدی خود موفق باشند.

منبع: ورزش‌سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها