|
کدخبر: 291045

چهار بازیکن کلیدی رئال مادرید در آستانه تمدید قرارداد

رئال مادرید قصد دارد قبل از پایان فصل، کار تمدید قرارداد با چهار بازیکن خود که قراردادشان رو به اتمام است را نهایی کنند.

فوتبال چهار بازیکن کلیدی رئال مادرید در آستانه تمدید قرارداد

یکی از نگرانی های هواداران رئال مادرید به فاصله دو ماه تا پایان فصل، عدم تمدید قرارداد سه بازیکن بزرگ تیم است. لوکا مودریچ، کریم بنزما و تونی کروس همگی قراردادشان روبه اتمام است و فعلا باشگاه خبری در مورد تمدید آنها اعلام نکرده است.

بنزما کاپیتان اول رئال است و از سال ۲۰۰۹ برای این باشگاه بازی می کند. مودریچ از سال ۲۰۱۳ و کروس نیز از ۲۰۱۴ برای رئال بازی می کنند. هر سه بازیکن فصل گذشته نقش مهمی در قهرمانی شماره ۱۴ رئال در لیگ قهرمانان داشتند و هرچند در فصل جاری و در مقاطعی از کیفیت واقعی خود دور شدند، اما حالا در حساس ترین مقطع فصل به بهترین فرم خود رسیده اند و برای کارلو آنچلوتی مهره هایی بی جانشین هستند.

کارلتو دیروز در نشست خبری خود گفت که مذاکره با هر سه بازیکن به خوبی پیش می رود و خوشبین است که فصل بعد نیز برای رئال بازی کنند. آاس نیز امروز گزارش داد که قبل از پایان فصل، خبر تمدید هر سه بازیکن اعلام خواهد شد. آنچلوتی همچنین از دنی سبایوس نیز تمجید کرد و گفت که او آینده رئال مادرید است. جالب اینکه قرارداد سبایوس هم به اتمام می رسد ولی گویا روند مذاکرات با او نیز خوب پیش می رود. آاس نوشته است که سبایوس با وجود دریافت پیشنهاد از اتلتیکو، تصمیم به تمدید قرارداد با رئال را دارد و او نیز ماندنی است.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها