|
کدخبر: 289834

برنامه استقلال در سال جدید مشخص شد

با تصمیم ریکاردو ساپینتو تمرینات استقلال روز گذشته بعد از بازی دوستانه با نساجی در استادیوم کارگران تعطیل شد.

فوتبال برنامه استقلال در سال جدید مشخص شد

با اعلام کادر فنی تیم استقلال، آبی‌پوشان می‌بایست روز سوم فروردین دور جدید تمرینات خود را از سر بگیرند. استقلال در هفته ۲۴ لیگ برتر جمعه، ۱۱ فروردین، در استادیوم آزادی میزبان تیم ذوب آهن است و پیش از برگزاری این بازی ۸ جلسه تمرینی را پشت سر خواهد گذاشت.

و اما استقلالی‌ها دیروز در حالی به مرخصی سال نو رفتند که پاداش‌های معوقه بابت پیروزی‌های اخیر در لیگ برتر و همچنین درصد از قرارداد خود را دریافت نکرده‌اند! این موضوع موجب خلق حاشیه جدیدی در تیم مدعی قهرمانی لیگ برتر شده است. اعتراض چند بازیکن استقلال به مشکلات مالی تیم که با انتشار استوری آغاز شد، با واکنش باشگاه روبرو شد.

درحالی‌که این استوری از سوی چند بازیکن استقلال منتشر شد، باشگاه عارف غلامی را مسبب دانست و روز گذشته با انتشار حکمی او را ۲۰درصد جریمه کرد. این تصمیم موجب اعتراض هم‌بازیانش در تیم شد. امروز چند بازیکن استقلال، به خصوص کاپیتان، به این رفتار باشگاه معترض شدند و اذعان کردند که تصمیم به تعطیلی تمرین در نشانه اعتراض به مشکلات مالی تصمیم همه اعضای تیم بوده است، نه یک نفر.

پیش از بازیکنان، ریکاردو ساپینتو در کنفرانس خبری بعد از بازی با فولاد به مشکلات مالی تیم اشاره کرده بود و حتی اذعان داشت خودش پاداش پیروزی‌ها را دریافت نکرده است! تعطیلی تمرینات تیم در تعطیلات زمستانی و با روی کار آمدن علی فتح‌الله‌زاده هم رخ داده بود. آن موقع ریکاردو ساپینتو اعلام کرد در تیم من تمرین کردن یا تمرین نکردن یک تصمیم جمعی است.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها