|
کدخبر: 288430

یک دوئل جذاب در انتظار ساپینتو

پس از بازگشت منصوریان به رقابت های لیگ برتر، حالا می توان در انتظار دوئل جذاب او و ساپینتو در جدال فولاد و استقلال بود.

فوتبال یک دوئل جذاب در انتظار ساپینتو

پس از کش و قوس فراوان و مطرح شدن گزینه های مختلف، سرانجام علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی جدید فولاد خوزستان معرفی شد. او که توانست لیگ قبل نتایج قابل قبولی را با صنعت نفت کسب کند، در پایان فصل گذشته به همکاری خود با آبادانی ها پایان داد و ترجیح داد ۲۰ هفته ابتدایی لیگ را به استراحت بپردازد.

حالا منصوریان وظیفه سنگینی را در فولاد بر دوش دارد. کاپیتان سابق آبی های پایتخت فردا باید به مصاف ملوان برود و پس از یک بازی خارج از خانه برابر مس کرمان، در تاریخ ۲۱ اسفند از استقلال پذیرایی کند که دیدار دشواری برای دو تیم محسوب می شود.

نکته جالب درخصوص این دیدار، تقابل علیرضا منصوریان و ریکاردو ساپینتو در لب خط خواهد بود. دو سرمربی پرانرژی که معمولا در دیدارهای تیم هایشان در کنار زمین همواره با آب و تاب و فعال بازی را دنبال می کنند، دوئل جذابی را در پیش خواهند داشت.

منصوریان-و-مجیدی

ساپینتو که در این فصل به دلیل همین فعالیت های بالایش در کنار زمین و البته چندین مورد جنجال با محرومیت هایی روبرو شده بود، باید با منصوریانی روبرو شود که خصوصیات مشترکی با سرمربی پرتغالی دارد و علیمنصور نیز کنار زمین همواره پرتلاش و فعال بوده است.

به هر شکل دیدار حساس و مهم استقلال و فولاد در هفته بیست و سوم لیگ برتر، می تواند دوئل حساس و جذابی میان ریکاردو ساپینتو و علیرضا منصوریان باشد و شاید جذاب‌ترین تقابل دو سرمربی در کنار زمین.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها