|
کدخبر: 288721

سورپرایز ویژه خمس برای پرسپولیس

کمتر هوادار پرسپولیس شاید توانایی کیفی این روزهای اسدی را باور داشت اما او اکنون به عنوان ستاره شماره یک تراکتوری‌ها حتی برای پرسپولیسی‌ها نیز مهره‌ای خطرناک محسوب می‌شود.

فوتبال سورپرایز ویژه خمس برای پرسپولیس

در فوتبال ایران هر فصل یک بازیکن مورد توجه همه تیم‌ها قرار می‌گیرد و در نقل و انتقالات رقابت بر سر انتقال او است؛ در لیگ بیست و دوم امضا رضا اسدی و پرسپولیس در خرید بزرگ فصل پای قرارداد قرمزهای پایتخت قرار گرفت تا سایر رقبا از جمله استقلال و سپاهان در خرید این بازیکن مطرح در نقل و انتقالات فصل قبل ناکام بمانند و درویش بتواند او را از سوئیس پای امضای قرارداد با این تیم بکشاند.

شرایط اما برخلاف پیش‌بینی‌ها برای شماره هشت جدید پرسپولیس پیش رفت. او که نقل و انتقالات پر سر و صدایی را به نام خود کرد، در طول فصل نتوانست آنطور که باید پر زرق و برق کار را پیش ببرد.

رضا اسدی از همان روز اول فهمید پرسپولیس جای متفاوتی است؛ تا جایی که یکی از شاهدان تمرین ابتدایی رضا اسدی با پرسپولیس به نکته جالبی اشاره می‌کند و مدعی است در زمانی که کادرفنی بازیکنان را دو به دو کردند و همه در یک خط ایستادند اما یک بازیکن هم با اسدی هم گروه نمی‌شود تا او در انتهای صف تنها روپایی بزند!

اسدی فصل را با گل به فولاد و سپس پاس گل در بازی با نساجی  شروع کرد اما برای فصلی که قرار بود بد باشد، بد می‌شود. او پیراهن پرسپولیس را در پایان فصل پس داد و علیرغم درخواست یحیی گل‌محمدی، پرسپولیس را از تیم‌های فصل بعد خود خط زد تا سرنوشت جدیدی را دنبال کند.

اسدی که بار دیگر با پیشنهادات متعددی مواجه شده بود، علیرغم پیشنهاداتی که از سپاهان، گل‌گهر، مس رفسنجان و فولاد داشت، ترجیح داد به جایی برود که آن را خانه‌اش می‌دانست. جایی که او را لشگر می‌دانستند و مجبور نبود که تنهایی روپایی بزند و هوادار تراکتور هم او را به خوبی پذیرفت. تی‌تی‌های پرشور توانایی اسدی را می‌دانستند و باور داشتند و زوج  تراکتور و اسدی یعنی فصل خوب برخلاف هجمه و فشار عجیب و باورنکردنی در لیگ بیست و دو.

آنها پیش از این یک با هم جام حذفی را به دست آورده بودند. اسدی اما نشان داده که از آن دسته بازیکنانی است که فوتبال را برای یک تیم و برای یک مربی بازی نمی‌کند و با تکیه بر توانایی خود فوتبال ‌را دنبال می‌کند شخصیتی که از علی دایی به عنوان مربی کاشف او به وی داده شده است. او همه داستان‌های تلخ پرسپولیس را پشت سر گذاشت و حتی در مورد پرسپولیس یک بار هم تا به امروز حرف نزده است تا به دنبال سرنوشت جدیدی که ترسیم کرده قدم‌های بعدی خود را برنامه‌ریزی کند.

اسدی و پرسپولیس اکنون یک بار دیگر به هم رسیده‌اند. اینبار در جدالی متفاوت و با انگیزه‌هایی البته مشخص. شماره ۹ تراکتور حتما او انگیزه‌های زیادی برای این بازی دارد. او در بازی رفت در خانه پرسپولیس جشن برد را گرفت اما گل نزد هر چند ضربه‌اش به تیر دروازه بیرانوند خورد.

حالا پرسپولیس در دور برگشت با اسدی جدید و ورژن جدید او مواجه خواهد بود؛ اکنون بازیکنی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد که با بازیکن فصل قبل از هر نظر متفاوت است؛ قاتلی که منتظر فرصتی است تا نهمین گل فصل خود را وارد دروازه رقبا کند. بازیکنی که به طور ازاد در خط حمله تراکتور می‌چرخد و با  تمامی مدافعان حریف درگیر می‌شود. پرسپولیس حالا با بازیکنی رو به روست که آقای گل لیگ است، او برای تراکتور یک نه پیروز است.

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها