|
کدخبر: 288480

خطر از بیخ گوش استقلال گذشت!

مدیریت باشگاه استقلال در پرونده شکایت سانتاکلارا از محمد محبی، با وجود دغدغه‌های فراوان، توانست سربلند بیرون بیاید.

فوتبال خطر از بیخ گوش استقلال گذشت!

در کنار همه دغدغه‌های مالی و مشکلات پرتعداد باشگاه استقلال، یکی از موضوعاتی که چند ماه پیش این باشگاه را تهدید می‌کرد و با مدیریت علی فتح‌الله‌زاده رفع شد به پرونده محمد محبی برمی‌گشت.

ماجرا از این قرار بود که پول رضایت‌نامه محبی (طی قراردادی که در مدیریت قبل بسته شده بود) باید طی دو قسط به باشگاه سانتاکلارا پرداخت می‌شد، اما این اتفاق نیفتاده بود تا استقلال دو خطر جدی را احساس کند.

نکته مهم درباره محبی این است که اگر علی فتح‌الله‌زاده و همکارانش این مسئله را مدیریت نمی‌کردند، استقلال نه تنها این بازیکن را از دست می‌داد، بلکه باید غرامت سنگینی را پرداخت می‌کرد.

مدیریت باشگاه استقلال اما این مسئله را رفع کرد تا خطر بزرگ از سر این باشگاه بگذرد. علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل استقلال، در این خصوص اعلام کرد که از فردی پول قرض گرفته و فورا ۲۴۰هزار دلار را به باشگاه سانتاکلارا پرداخت کرده است. او تاکید کرد که اگر این پول پرداخت نمی‌شد، علاوه بر بازگشت محبی به باشگاه سانتاکلارا، استقلال باید ۶۰۰هزار دلار هم غرامت پرداخت می‌کرد.

بر اساس اعلام فتح‌الله‌زاده با وجود تمام مشکلاتی که در واریز پول به حساب باشگاه سانتاکلارا وجود داشته، از طریق وکلای داخلی مستندات را به فیفا ارائه کرده و این موضوع را رفع کرده است. مدیرعامل استقلال گفت: روز دوشنبه فیفا گفت این بازیکن مشکلی برای ادامه حضور در استقلال ندارد، ولی باید ۱۴۷هزار دلار بدهید تا در استقلال بماند.

به این ترتیب بعد از کشمکش‌های فراوان مشکل ادامه فعالیت محبی در استقلال رفع شده و او می‌تواند با آرامش بیشتری به کار خود ادامه بدهد.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها