|
کدخبر: 287597

خواسته ستاره محبوب کی‌ روش از ساپینتو

ابوالفضل جلالی همچنان منتظر جلب اعتماد ریکاردو ساپینتو برای استفاده از او در ترکیب اصلی است.

فوتبال خواسته ستاره محبوب کی‌ روش از ساپینتو

حضور در جام جهانی فوتبال اگرچه یک افتخار بزرگ برای مدافع چپ پای استقلال محسوب می‌شد، اما اتفاقاتی که بعد از این تورنمنت برای ابوالفضل جلالی رخ داد، خوشایند نبود.

جلالی که با اعتماد کارلوس کی‌روش در مسابقه ایران و آمریکا نیز دقایقی شانس بازی کردن یافت و با لقب جوان‌ترین بازیکن ایران در جام جهانی از این تورنمنت خداحافظی کرد، مصدومیتی را تجربه کرد که به واسطه آن ترکیب اصلی تیم باشگاهی‌اش را از دست داد.

آسیب دیدگی جلالی در بازی با آمریکا او را حدود یک ماه از میادین فوتبال دور نگه داشت. اگرچه این مدافع توانمند مدت زیادی است به تمرینات گروهی استقلال برگشته اما عملکرد خوب جعفر سلمانی در پست دفاع چپ سبب شده تا ساپینتو دست به ترکیب موفق خود نزند.

به همین خاطر ابوالفضل جلالی همچنان دور از ترکیب اصلی استقلال مانده است. او این روزها در تمرینات تیم خود با انگیزه بالا کارش را جلو می‌برد و امیدوار است تا دوباره اعتماد ریکاردو ساپینتو را جلب کند. او در انتظار فرصتی است تا دوباره در سمت چپ استقلال به میدان برود و بتواند برای تیمش بازی کند.

شاید بازی جام حذفی مقابل ملوان همان فرصتی باشد که ساپینتو در انتظار جلالی بگذارد. اگرچه استقلال در جام حذفی هم با تمام قوا به میدان خواهد رفت اما جلالی امیدوار است در این بازی شانس حضور در ترکیب اصلی را دوباره به دست بیاورد.

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها