|
کدخبر: 283880

نقشه ویژه ساپینتو برای غلبه بر تراکتور

با توجه به برگزاری دو بازی مقابل یک تیم آن هم طی هفت روز اعضای کادر فنی استقلال برای بازی مقابل تراکتور برنامه ویژه ای برای آنالیز حریف تبریزی تدارک دیده اند.

فوتبال نقشه ویژه ساپینتو برای غلبه بر تراکتور

در شرایطی که گروه آنالیز تیم استقلال در طول هفته بازی رقبای بعدی این تیم را زیر نظر می‌گیرند و قرار است آنالیزورهای تیم استقلال با حضور در محل برگزاری این مسابقه به دقت تیم تراکتور را آنالیز کنند تا علاوه بر اطلاعاتی که طی روزهای گذشته از این تیم به دست آورده‌اند بار دیگر شرایط این تیم در تقابل با استقلال را مورد ارزیابی دقیق‌تر قرار بدهند.

تیم تراکتور پنج شنبه هفته آینده ۲۲دی در استادیوم آزادی باید در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف استقلال برود. به همین خاطر ساپینتو از آنالیزورهای تیمش خواسته تیم تراکتور را به دقت زیر نظر بگیرند تا اگر در فیلم مسابقات گذشته نکته‌ای در این تیم دیده نشده با تماشای بازی این تیم از نزدیک، جزئیات دقیق تری از عملکرد تک تک بازیکنان تراکتور در اختیارش قرار بگیرد.

به طور قطع آنالیز تیم های فوتبالی از داخل استادیوم به مراتب دقیق تر و بهتر از تماشای فیلم مسابقات خواهد بود به همین دلیل کادر فنی استقلال نمی خواهد این فرصت مناسب را از دست بدهد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها