|
کدخبر: 277249

تصمیم مهم درباره انتقال جنجالی پرسپولیس

پیگیری‌ها نشان می‌دهد مدارک مختلفی درخصوص عقد قرارداد ذوب‌آهن با اسدبیگی به دست‌کمیته وضعیت رسیده که برخی از آنها با یکدیگر مطالبقت ندارد.

فوتبال تصمیم مهم درباره انتقال جنجالی پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس در فصل و نقل‌وانتقالات تابستان خرید پرسروصدایی داشت. جذب بازیکنی از ذوب‌آهن که با اعلام این باشگاه قراردادش را تمدید کرده بود. به‌خاطر همین موضوع هم وقتی بحت خرید این بازیکن از سوی سرخپوشان پایتخت اعلام شد خیلی‌ها تعجب کردند که چطور بازیکنی که چندهفته پیش خبر تمدید قراردادش آمده به‌عنوان بازیکن آزاد سر از پرسپولیس درمی‌آورد.

به‌هرحال این انتقال انجام شد و باشگاه ذوب‌آهن تصیمم گرفت از سینا اسدبیگی شکایت کند. در حال حاضر نزدیک به هفته یازدهم لیگ برتر هستیم اما هنوز رایی درخصوص این پرونده اعلام نشده است. این در حالی بود که روز گذشته همه منتظر اعلام رای نهایی این پرونده بودند از این جهت که مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفته بود قرار است این اتفاق رخ دهد.

پیگیری‌ها نشان می‌دهد مدارک مختلفی درخصوص عقد قرارداد ذوب‌آهن با اسدبیگی به دست‌کمیته وضعیت رسیده که برخی از آنها با یکدیگر مطالبقت ندارد و باعث پیچیدگی هر چه بیشتر این پرونده شده است. صحبت‌هایی درخصوص توافق باشگاه ذوب‌آهن با اسدبیگی هم مطرح شده و این باشگاه بیشتر تمایل دارد این اتفاق رخ دهد و قطعا خواهان مبلغی از انتقال بازیکنش به پرسپولیس است.

مطرح شدن بحث توافق باعث شده که کمیته تعیین وضعیت از این مساله به‌شدت استقبال کند. این کمیته تاکنون بیش از ۴ جلسه در مورد پرونده اشاره‌شده داشته که بی‌نتیجه مانده است. از این رو از اینکه ذوب‌آهن با بازیکن پرسپولیس به توافق رسیده و پرونده را به‌نوعی ببندند استقبال می‌کند.

با شرایط موجود فعلا رای مربوط به پرونده اسدبیگی اعلام نخواهد شد تا طرفین به توافق برسند. ممکن است این اتفاق هم زمان ببرد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها