|
کدخبر: 276262

پیشکسوت استقلال از خجالت ساپینتو درآمد!

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: غیبت ساپینتو به آرامش تیم ما کمک بیشتری می‌کند.

فوتبال پیشکسوت استقلال از خجالت ساپینتو درآمد!

ادموند اختر در خصوص اینکه شرایط استقلال را در فصل جاری لیگ چگونه دیده است، اظهار داشت: نکته مثبت اینک است استقلال هفته به هفته بهتر از قبل شده و نتایجی خوبی هم تا الان گرفته که ثمره آن حضور در جمع بالانشینان لیگ است. بهترین بازی استقلال در این فصل مقابل فولاد بود که بازیکنان این تیم موقعیت‌های زیادی را خلق کردند و مهم‌ترین فاکتور هم نبود ساپینتو در کنار زمین بود تا به تیم استرس وارد کند.

وی افزود: نبود ساپینتو منجر شد تا بازیکنان بدون استرس بازی خودشان را انجام دهند. سرمربی استقلال در فصل جاری تنها نکته‌اش این بوده که در تمامی دیدارها به خود بازیکنان و همچنین داوران با حرکاتی که کنار زمین انجام می‌دهد استرس وارد می‌کند.

پیشکسوت فوتبال استقلال با اشاره به اینکه نبود ساپینتو کنار زمین به سود استقلال است، اظهار داشت: مطمئن باشید اگر ساپینتو در دیدار با فولاد کنار زمین بود بیشتر زمان مفید بازی به دلیل اعتراض او از بین می‌رفت. در صورتی که استقلال روی بد شانسی و اشتباه داوری که جزوی از لاینفک ورزش است بازی را نبرد. البته باید بدانیم فولاد خوزستان جزو تیم‌های لیگ است که با حضور نکونام یک چهره مدعی از خودش نشان داده است.

ساپینتو-داور

اختر ادامه داد: در مجموع استقلال تا الان نتیجه خوبی گرفته و امیدوارم در ادامه فصل شاهد نتیجه بهتری از این تیم و امیدوار باشیم ساپینتو هم بخشیده نشود! به نظرم او مربی خوبی است اما نباید کنار زمین باشد و باید از روی سکوها نظاره‌گر عملکرد تیمش باشد تا بازیکنان با آرامش بازی کنند. همچنین کادرفنی باید از کوین یامگا در بخش وینگر که کارایی بیشتری دارد در ترکیب اصلی استفاده کند .

وی در مورد بازی استقلال با ذوب‌ آهن در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال بیان کرد: ذوب‌آهن از تیم‌های خوب لیگ است که خیلی خوب و منطقی بازی می‌کند و همچنین دارای مربی خوب و جوانی است که تفکرات او بیشتر تدافعی است و این را هم نمی‌توان ایراد گرفت زیرا یک نوع سیستم در فوتبال روز دنیا است و مربیان بزرگ دنیا هم تفکرات تیمشان این است که توپ و مالکیت را به حریف بدهند و تنها از روی ضد حمله به دنبال رسیدن به گل باشند. تا الان تیم تارتار خوب نتیجه گرفته اما با این وجود امیدوارم استقلال در این دیدار از موقعیت‌هایش بهتر استفاده و شاهد اشتباهات داوری هم نباشیم تا استقلال به ۳ امتیاز برسد تا در صدر جدول باقی بماند. امیدوارم از این هفته هم دوباره قائدی به روزهای اوجش برگردد و هم شاهد پیشرفت بیشتر تیم در تمامی زمینه‌ها باشیم.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها