|
کدخبر: 255221 سهیل مافی

گفت و گوی گسترش نیوز با پیشکسوت باشگاه استقلال؛

قهرمانی استقلال با اختلاف ۶ امتیاز / حسین زاده فوق العاده است

پرویز برومند پیشکسوت باشگاه استقلال عنوان کرد: بحث داوری موجب می شود که حقایق تاکتیکی تیم در سایه بماند. استقلال بازیکنان با کیفیتی دارد و می‌تواند در هر بازی دو سه گل از حریفش پیش بیفتد.

فوتبال قهرمانی استقلال با اختلاف ۶ امتیاز  / حسین زاده فوق العاده است

استقلال در جام حذفی در یک بازی سخت مقابل نساجی تن به شکست داد و از دور مسابقات خارج شد. حذف آبی ها از این مسابقات و از دست رفتن شانس کسب دوگانه، هواداران این تیم را با تردید ها و نگرانی مواجه کرده است. پیشکسوتان و کارشناسان پس از بازی با نساجی، هرکدام نظرات مختلفی را ارائه کردند. جهت بررسی بیشتر این موضوع گفت و گویی با پرویز برومند پیشکسوت باشگاه استقلال انجام دادیم که در ادامه می خوانید.

پرویز برومند پیشکسوت استقلال درباره حذف مقابل نساجی به گسترش نیوز می گوید: شکست در برابر تیم نساجی مازندران می‌تواند برای استقلال دو وجه داشته باشد. یک جنبه مثبت آن این است که از دست دادن جام حذفی می‌تواند مثل یک سیلی کادرفنی و بازیکنان را به خودشان بیاورد تا برای ادامه کار در لیگ و بازی های باقی مانده، با تمرکز و دقت کافی عمل کنند. در حال حاضر این موضوع بسیار مهم است که تیم از حواشی بپرهیزد و بر روی هدفی که از ابتدای فصل داشته تمرکز کند.

او در این مورد اضافه کرد: از طرفی نیز این حذف می‌تواند باعث تضعیف روحیه و کاهش اعتماد به نفس شاگردان فرهاد مجیدی شود، که امیدوارم این اتفاق به هیچ وجه رخ ندهد؛ چون این موضوع به شدت می تواند بر روی عملکرد تیم تاثیرگذار باشد و همچنین منجر به از دست رفتن قهرمانی در پایان لیگ شود. استقلال در حال حاضر باید فقط متمرکز باشد تا لیگ را نیز از دست ندهد.

حسین زاده بعد از یامگا بهترین است

این پیشکسوت در رابطه با عملکرد جوانان استقلال در این فصل و به ویژه حسین زاده گفت: به نظر من امیرحسین حسین زاده یکی از بهترین بازیکنان این فصل استقلال تا به اینجای فصل بوده است. حتی می‌توان گفت که بعد از یامگا بهترین بازیکن استقلال در تیم مجیدی است.  شک نکنید که او مهره فوق‌العاده‌ای برای استقلال است. به هرحال در فوتبال ممکن است در برخی مسابقات بازیکن به اصطلاح ورزش نباشد و نتواند آن عملکرد مدنظر کادرفنی و هواداران را ارائه دهد. در زمان بازی ما هم همینطور بود و این مسائل کاملا طبیعی هست.

داوری در بازی با نساجی مشکلی نداشت

برومند در خصوص بحث داوری و حواشی اخیر نیز عنوان کرد: به عقیده من استقلال نباید خیلی به این مسائل بپردازد. چون بحث داوری موجب می شود که حقایق تاکتیکی تیم در سایه بماند. استقلال بازیکنان با کیفیتی و خوبی در ترکیب دارد و این پتانسیل را قطعا دارد تا در هربازی با ایجاد موقعیت های بسیار، چندین گل از حریفش پیشی بگیرد. من فکر می‌کنم که داوری در بازی با نساجی مشکل آنچنانی نداشت. البته داوران دیگر نیز برای مطرح کردن خود نباید به اصطلاح از آب گل آلود ماهی بگیرند و حواشی به وجود آمده بین آقای مجیدی و آقای خسروی بیش از این دامن بزنند.

استقلال با اختلاف قهرمان می‌شود

او در پایان در مورد شانس قهرمانی استقلال اضافه کرد: مطمئن باشید که با ظرفیت و کیفیتی که تیم دارد، استقلال در انتهای فصل با اختلاف ۶ امتیاز قهرمان لیگ برتر خواهد شد. بنده به این موضوع ایمان دارم و تیمی به غیر از استقلال شانسی برای قهرمانی و کسب جام ندارد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها