|
کدخبر: 259627

جابه‌جایی مهم در صدر جدول لیگ برتر!

همانطور که می‌دانید پرونده کسر امتیاز از گل‌گهر بار دیگر به کمیته استیناف برگشته و باشگاه سیرجانی مدعی است مدارک جدیدی در این زمینه ارائه داده است.

بازی گل‌گهر که منجر به کسب ۷ امتیاز برای این تیم شده بود، ۳ بر صفر به سود رقبا اعلام شده و امتیازاتی به‌حساب استقلال، سپاهان و پیکان ریخته شده است.

حالا گل‌گهر دنبال برگرداندن حکم است.

کوشش باشگاه سیرجانی بیشتر به‌خاطر احتمال کسر ۲ امتیاز از استقلال مورد توجه است؛ اتفاقی که اگر رخ بدهد، روی معادلات قهرمانی تأثیر چشمگیر خواهد گذاشت.

با این حال پرونده گل‌گهر می‌تواند یک قربانی دیگر به اسم سپاهان داشته باشد. سپاهان فصل خوبی را پشت سر نمی‌گذارد.

این تیم بعد از حذف از آسیا و جام حذفی، فعلا روی پله سوم جدول رده‌بندی قرار دارد، اما اگر حکم برگردد، آنها شاید همین رتبه را هم از دست بدهند.

سپاهان تا قبل از آغاز مسابقات هفته ۲۶ لیگ برتر، ۴۶ امتیازی بود. آنها بازی با گل‌گهر را ۴ بر یک باختند که در ادامه ۳ بر صفر به سود این تیم اعلام شد.

حالا اگر ۳ امتیاز از سپاهان کسر شود، این تیم ۴۳ امتیازی می‌شود.

درصورتی که ۷ امتیاز کسر شده به‌حساب گل‌گهر برگردد، تیم سیرجانی هم ۴۳ امتیازی خواهد شد و به‌خاطر عملکرد بهتر در بازی رودررو، همین حالا جای سپاهان را خواهد گرفت.

حالا اگر فرض کنیم امتیازات را از سایر تیم‌ها بگیرند و به گل‌گهر ندهند؛ در این صورت باز هم رتبه سومی سپاهان در خطر خواهد بود، چرا که فولاد با ۳۹ امتیاز به این تیم نزدیک است و بازی برگشت دو تیم هم باقی‌مانده است. سپاهان ۲ بازی سخت دیگر با پرسپولیس و آلومینیوم اراک هم دارد.

منبع: اندیشه معاصر

ارسال نظر