|
کدخبر: 258550

اخراج عالیشاه درست بود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت که پیروزی تیمش برابر پیکان را مدیون حمایت هواداران و نلاش بازیکنان تیمش است.

فوتبال اخراج عالیشاه درست بود

یحیی گل‌محمدی بعد از برتری یک بر صفر پرسپولیس برابر پیکان اظهار کرد: برد ارزشمندی بود. با توجه به این که مقابل یک تیم جوان و باانگیزه و با تاکتیک خوب بازی می‌کردیم، توانستیم موفق و پیروز شویم. با وجود این که در دقیقه ۳۰، با اخراج عالیشاه ۱۰ نفره شدیم، توانستیم برنده شویم. ما توانستیم هم گل بزنیم و هم خوب دفاع کنیم. این بازی و برد را مدیون هواداران خوبمان که حمایت خوبی از ما کردند و همچنین بازیکنان با شرف پرسپولیس هستیم.

او ادامه داد: فشار زیادی روی بازیکنانمان بود. آن‌ها تمرینات فشرده‌ای در سه هفته گذشته داشتند. با توجه به این که بازی استقلال هم امتیاز از دست داد، این برد کمک زیادی به ما می‌کند که ادامه راه را باانگیزه ادامه دهیم.

سرمربی پرسپولیس درباره صحنه اخراج عالیشاه هم گفت: من از آن بالا (سکوی ورزشگاه) ندیدم ولی آن چیزی که بچه‌ها گفتند، پای عایشاه به شکم حریف برخورد کرد. فکر می‌کنم تصمیم داور درست بود. در نگاه اول این تصمیم سخت بود اما با توجه به تصاویری که بچه‌ها دیدند، این تصمیم درست بود.

گل‌محمدی درباره ادامه رقابت‌ میان استقلال و پرسپولیس برای گرفتن قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر گفت: این رقابت ادامه دارد و با هر امتیاز از دست دادن تیم رقیب و امتیاز گرفتن ما، حساسیت کار بیشتر می‌شود.

سرمربی پرسپولیس درباره دیدن بازی از روی سکوها گفت: خیلی سخت است. (گل‌محمدی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از نشستن روی نیمکت در این بازی محروم بود.)

او درباره وضعیت میزبانی بازی تیمش مقابل سپاهان گفت: هنوز مشخص نشده است.

منبع: ايسنا

ارسال نظر