|
کدخبر: 258540

سرمربی استقلال دقیقا به دنبال چیست؟

سرمربی استقلال در مورد تساوی مقابل سپاهان صحبت کرد.

فوتبال سرمربی استقلال دقیقا به دنبال چیست؟

فرهاد مجیدی بعد از تساوی یک بر یک مقابل سپاهان اصفهان در نشست خبری اظهار داشت: در خصوص بازی باید بگویم بازی طبق میل ما پیش رفت و زود به گل رسیدیم اما گل بدی خوردیم اما در نیمه دوم بهتر بازی کردیم. بازی سخت و پرفشاری بود. مقابل تیم سپاهان باید محتاط هم بازی کرد زیرا بازیکنان قابلی دارند که می‌توانند نتیجه را عوض کنند. تیم من ۲۱ روز بود بازی نکرده بود و سپاهان نسبت به ما در شرایط بازی بود. اگر از فرصت‌هایمان استفاده می‌کردیم می‌توانستیم به پیروزی هم برسیم.

وی در مورد اینکه او امروز توانسته رکوردشکن شود و ۲۵ بازی بدون باخت را داشته باشد، اظهار داشت: من به دنبال رکورد نیستم. تمام هدفم این است که تیم قهرمان شود و می‌خواهم با کمک مدیریت باشگاه، حمایت هواداران و تلاش بازیکنان به قهرمانی برسیم. برای من مهم قهرمانی تیم است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص قضاوت بنیادی‌فر در این بازی گفت: داور و کمک‌هایش در این بازی عالی قضاوت کردند. البته اگر ما در این بازی پیروز هم می‌شدیم همین حرف را می‌زدم که هیچ چیز هنوز تمام نشده است. ما پنج بازی دیگر داریم که همه آنها حساس و مهم هستند و می‌خواهیم این بازی‌ها را با موفقیت و جدیت پشت سر بگذاریم و پنج فینال پیش رو داریم.

وی در مورد عملکرد خط دفاعی استقلال در این دیدار گفت: از خط دفاعی تیمم در این بازی اصلا ناراضی نبود، روزبه، عارف و محمد فوق‌العاده بازی کردند. امروز مهاجمان خوبی مقابل آنها بازی می‌کردند. بازی هم همان طور که ما می‌خواستیم پیش رفت و روی ضربات ایستگاهی که روی آن کار کرده بودیم به گل رسیدیم. برای این کار برنامه داشتیم، اما یک توپ لو رفت و گل بدی خوردیم. من از تمام بازیکنان استقلال که امروز بازی کردند راضی هستم، به خصوص بازیکنان تعویضی که فوق‌العاده بودند. از همه آنها ممنون هستم.

مجیدی در مورد اینکه در گذشته می‌گفت دوست دارد تیمش زیاد گل بزند اما این فصل استراتژی‌اش را تغییر داده و می‌گوید مهم این است که کمتر گل بخورند و بابت هر برد هم به بازیکنانش پاداش داده گفت: هدفم قهرمانی با استقلال است. استراتژی من در بازی با سپاهان قطعا با استراتژی بازی بعدی مقابل شهر خودرو تفاوت دارد. از روز اول هم این حرفی که شما زدید را به بازیکنانم زدم. شاگردان بسیار خوبی هستند. تیمی که فقط هشت گل می‌خورد، نشان می‌دهد که شخصیت تیمی دارد. فکر نمی‌کردم به این زودی‌ها به هدفم برسم، اما با کمک بازیکنان به هدفم رسیدم. تیمی که ۲۵ هفته بازنده نمی‌شود قابل تقدیر است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد عملکرد دروازه‌بان‌های تیمش تصریح کرد: در نیمه اول بازی با سپاهان استراتژی تیمی ما این بود که از جلو پرس کنیم و به گل هم رسیدیم، اما گل خوبی نخوردیم. از نظر درواز‌ه‌بانی مشکلی نداریم، از نظر من حسینی و رضایی دروازه‌بان‌های خوبی هستند که به اعتقاد من حتی می‌توانند فیکس تیم ملی در جام جهانی حضور داشته باشند. رضایی و حسینی دروازه بان‌های خوبی هستند که با حمایت بهزاد غلامپور آینده بهتری هم خواهند داشت.

منبع: ایلنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها