|
کدخبر: 256914

این مرد سکان هدایت پاری‌سن‌ژرمن را بر عهده می‌گیرد؟

به نظر می‌رسد مقدار بودجه تاتنهام برای پنجره نقل و انتقالاتی پیش‌رو تاثیر زیادی روی همکاری این باشگاه با آنتونیو کونته خواهد داشت

فوتبال این مرد سکان هدایت پاری‌سن‌ژرمن را بر عهده می‌گیرد؟

بر خلاف برخی شایعاتی مبنی حول آنتونیو کونته و پاری سن ژرمن، این مربی قصد دارد تمرکزش را تا پایان فصل روی تاتنهام بگذارد و سپس باتوجه به برنامه نقل و انتقالاتی تاتنهام در تابستان پیش‌رو تصمیمش را بگیرد.

روز پیش نشریه لو پاریزین فرانسه خبر از اعلام آمادگی آنتونیو کونته برای هدایت پاری سن ژرمن داد حال به نقل از مت لاو از تلگراف، تا‌کنون بین پاری سن ژرمن و آنتونیو کونته هیچ تماسی برقرار نشده است. با توجه به اینکه اسپرز در حال رقابت برای قرارگیری در بین جمع چهار تیم برتر است و هنوز برنامه‌های نقل و انتقالاتی باشگاه در پنجره تابستانی پیش‌رو مشخص نشده‌اند، کونته می‌خواهد تا پایان فصل منتظر بماند و سپس با باشگاه در مورد ادامه حضور یا جدایی‌اش مذاکره کند.

از زمان ورود کونته به تاتنهام، این تیم پیشرفت زیادی با این مربی داشته و اکنون برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا رقابت می‌کند. هر چند که کونته از دوران حضوش در تاتنهام لذت می‌برد اما به وضوح اعلام کرده است که رقابت برای قرارگیری در جمع چهار تیم برتر برای او راضی کننده نخواهد بود و تیمی برای کسب جام‌ها می‌خواهد. هفته گذشته کونته به دنیل لوی و فابیو پاراتیچی اعلام کرد که در پنجره تابستانی آتی حداقل به شش بازیکن جدید نیاز دارد تا بتواند به جاه طلبی‌هایش برسد و تیم به سطحی برسد که برای کسب جام‌ها رقابت کند.

اینکه تاتنهام تا چقدر می‌خواهد برای تقویت ترکیب تیم خود هزینه کند، عامل مهمی در تصمیم گیری آنتونیو کونته خواهد بود. همچنین گفتنی است که صعود تاتنهام به لیگ قهرمانان اروپا نیز می‌تواند روی برنامه‌های این باشگاه در تابستان آتی تاثیرگذار باشد. از دست دادن کونته در کمتر از یک سال مربیگری در اسپرز، شکست بزرگی برای لوی خواهد بود. اما در دسترس بودن پوچتینو، می‌تواند چشم انداز جالبی برای تاتنهام باشد. شرایطی که می‌تواند به مانند تعویض تیم‌ها برای هر دو مربی باشد اما باید دید آیا رخ دادن چنین اتفاقی برای آن‌ها مناسب است یا خیر.

هر چند که در تابستان گزینه‌های دیگری نیز می‌توانند پیش‌رو کونته باشند. رئال مادرید و آاس رم از گزینه‌های احتمالی او خواهند بود. با این حال به غیر از کونته، فابیو پاراتیچی نیز به عنوان جایگزین لئوناردو در پاری سن ژرمن با این باشگاه در ارتباط بوده است. اما انتظار می‌رود با اخراج لئوناردو از پاری سن ژرمن، آندره آ برتا مدیر ورزشی اتلتیکو مادرید جایگزین او در این باشگاه شود.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها