|
کدخبر: 213269

آنتونیو کونته سرمربی تاتنهام شد

آنتونیو کونته پس از اخراج اسپریتو، به سمت سرمربیگری تاتنهام رسید.

ورزش آنتونیو کونته سرمربی تاتنهام شد

باشگاه تاتنهام پس از باخت ۳ بر صفر این تیم مقابل منچستریونایتد در ابتدای هفته سرمربی تیم یعنی «نونو اسپریتو سانتو» را اخراج کرد.

تاتنهام پس از ۱۰ هفته بازی در لیگ برتر انگلیس با ۱۵ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.

نونو اسپریتو سانتو که آمار درخشانی در تیم ولورهمپتون داشت،‌ از ابتدای فصل هدایت اسپرز را برعهده گرفت و با وجود شروع طوفانی در لیگ، آمار ناامیدکننده‌ای در این هفته‌ها به ثبت رساند. باشگاه تاتنهام اعلام کرد: این مربی پرتغالی بسیار در تلاش بود تا تیم را موفق کند ولی ما باید تصمیمی درست می‌گرفتیم. نونو یک جنتلمن است و برایش آرزوی موفقیت داریم.

نونو اسپریتو سانتو در ماه اول لیگ برتر انگلیس توانست به بهترین مربی ماه لقب گیرد ولی پس از گذشت زمان اوضاع در اسپرز برای او خوب پیش نرفت

پس از اخراج سانتو، دی‌مارتزیو در خبری عنوان کرد که آنتونیو کونته سرمربی بعدی اسپرز خواهد بود. رومانو نیز در خبری نوشت که تمام سعی باشگاه تاتنهام این است که هر طور شده با سرمربی ایتالیایی به توافق برسند. در اینجا نقش مدیر ورزشی تیم یعنی پاراتیچی بسیار پررنگ شده و این شخص مطمئن است که می‌تواند گزینه سرمربیگری منچستریونایتد را به لندن بیاورد.

کونته یکی از جدی‌ترین گزینه‌های سرمربیگری در منچستریونایتد است و بسیاری از رسانه‌ها معتقد هستند که می‌تواند جانشین سولسشر در اولدترافورد شود. البته باشگاه به سولسشر در حال حاضر اعتماد دارد و می‌خواهد ببینید در ادامه کار و در بازی هفته آینده تیم چه نتیجه‌ای مقابل منچسترسیتی خواهد گرفت.

منبع: فارس

ارسال نظر