|
کدخبر: 248162

ستاره ملی پوش قصد ترک لیگ برتر را ندارد

هری کین می گوید حس می کند در باشگاه درستی حضور دارد.

ورزش ستاره ملی پوش قصد ترک لیگ برتر را ندارد

به نظر می رسد حضور آنتونیو کونته در تاتنهام، هری کین را به ماندن در تاتنهام قانع کرده باشد.

هری کین، مهاجم انگلیسی باشگاه تاتنهام در تابستان امسال تلاش زیادی برای جدایی از تیم لندنی کرد و بعد از این که در این موضوع ناکام ماند، دچار افت شدیدی شد. این بازیکن از زمان حضور آنتونیو کونته در تاتنهام به نوعی به روزهای خوب خود برگشته و مجددا گل های زیادی برای تاتنهام به ثمر می رساند.

در حالی که گفته می شد آنتونیو کونته علاقه زیادی به ماندن کین در تاتنهام و ساختن تیم حول این بازیکن دارد، حال به نظر می رسد این بازیکن نیز بی علاقه به ماندن در تاتنهام نیست. مهاجم انگلیسی در تازه ترین مصاحبه خود در مورد کونته و شرایط تاتنهام گفت:

    کونته مربی فوق العاده ای است. حس می کنم در باشگاه فوق العاده ای هستم. آنتونیو قطعا اعتماد به نفس بسیار بالایی به من داده است. کسی هستم که همیشه تلاش می کند بهتر شود اما به طور قطع در باشگاه خوبی هستم و دوست داریم در لیگ قهرمانان به میدان برویم.

به نظر می رسد این صحبت های هری کین چراغ سبزی به ماندن در تاتنهام و ادامه دادن زیر نظر آنتونیو کونته باشد. باید منتظر ماند و دید تیم لندنی در پایان فصل در چه جایگاهی در لیگ قرار می گیرد و در صورت عدم کسب سهمیه آیا هری کین باز هم علاقه ای به ماندن در تاتنهام با حضور کونته نشان خواهد داد یا راهی دیگر در پیش خواهد گرفت؟

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها