|
کدخبر: 256402

استقلال بدون ۲ ستاره به مصاف سپاهان می‌رود

تیم‌های استقلال و سپاهان در پنج دیدار آخر خود همواره برنده یا بازنده بوده‌اند و هرگز نتیجه مساوی نداشتند.

فوتبال استقلال بدون ۲ ستاره به مصاف سپاهان می‌رود

از جمله نتایج جالب‌توجه بین تیم‌های تهرانی استقلال و سپاهان در پنج بازی آخر این دو تیم، از یازدهم مرداد ماه سال ۱۳۹۹ تا ۲۳ آذرماه سال ۱۴۰۰ این است که هر بار یکی از این دو تیم برنده زمین را ترک کرده و هیچ یک تن به تساوی نداده اند.

آخرین دیدار این دو تیم در تاریخ ۲۳ آذر سال گذشته بازی رفت فصل جاری بود که استقلال با تک گل جعفر سلمانی در دقیقه ۳۵ بازی روی پاس رودی ژستد موفق شد سپاهان را یک بر صفر در استادیوم آزادی شکست بدهد. بازی که در چارچوب هفته دهم برگزار شد.

دومین بازی این دو تیم به مسابقه دور برگشت لیگ برتر بیستم در هفته سی‌ام برمی‌گردد. مسابقه‌ای که باز هم در استادیوم آزادی برگزار شد و سپاهانی‌ها توانستند دو بر یک استقلال را در خانه اش شکست بدهند. در آن دیدار مهدی مهدی پور در دقیقه ۹۱ توانست یکی از دو گل خورده استقلال را تلافی کند.

این دو تیم در بازی رفت لیگ برتر بیستم و در ورزشگاه نقش جهان اصفهان هم نتیجه‌ای غیر از مساوی را تجربه کردند. در آن بازی سجاد شهباززاده (۱۴) و سروش رفیعی (۳۵) دو گل تیم اصفهانی را به ثمر رساند تا استقلالی‌ها با هدایت محمود فکری دست خالی به تهران برگردند. این دیدار در چارچوب هفته پانزدهم لیگ بیستم برگزار می‌شد.

چهارمین مسابقه اخیر این دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فصل ۹۹-۱۳۹۸ در استادیوم آزادی برگزار شد که استقلال با گل‌های وریا غفوری (دقیقه ۴۵) از روی نقطه پنالتی و علی کریمی روی پاس هروویه میلیچ موفق شد حریف سرسخت اصفهانی اش را در تهران دو بر صفر شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی برسد.

پنجمین تقابل اخیر این دو تیم به دیدار برگشت لیگ برتر نوزدهم در هفته بیست و هفتم مربوط می‌شود. بازی که استقلال بازهم در تهران توانست دو بر یک سپاهان را شکست بدهد و باز هم نتیجه مساوی بین این دو تیم رقم نخورد. شیخ دیاباته از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۵۲ اولین گل استقلال را زد و دومین گل این تیم را شایان مصلح در دقیقه ۶۵ با گل به خودی به ثمر رساند.

ناگفته نماند؛ در جمع گلزنان پنج دیدار آخر استقلال در حال حاضر شیخ دیاباته و علی کریمی از این تیم جدا شده‌اند اما وریا غفوری، مهدی مهدی پور و جعفر سلمانی همچنان برای استقلال بازی می‌کنند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها