|
کدخبر: 253145

ستاره قرمز‌ها در رادار باشگاه پولدار

به ادعای لوپاریزین، باشگاه پاری سن ژرمن به دنبال جذب دو هافبک تیم ملی فرانسه است.

فوتبال ستاره قرمز‌ها در رادار باشگاه پولدار

سران پاری سن ژرمن قصد دارند برای تقویت خط هافبک خود به طور همزمان پل پوگبا و اورلین شوامنی را جذب کنند.

باشگاه پاری سن ژرمن از همین حالا در حال برنامه ریزی برای تقویت تیم خود در مسابقات فصل آینده است و بنا به ادعای لوپاریزین، سران این تیم قصد دارند ابتدا خط هافبک خود را تقویت کنند و به این منظور می خواهند پل پوگبا و اورلین شوامنی را به طور همزمان در تابستان به تیم خود بیاورند. با این وجود مدیران تیم قصد دارند ابتدا هافبک های فعلی خود که نمایش خوبی نداشته اند را به فروش برسانند و سپس اقدام به جذب هافبک های جدید کنند.

شنیده ها حاکی از این است که اولویت تیم پاریسی جذب اورلین شوامنی است. گفته می شود قیمت این بازیکن در حدود ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون پوند است که پرداختش حتی برای باشگاهی مثل پاری سن ژرمن با توجه به قوانین فیرپلی مالی جدید سخت است. پاری سن ژرمن برای جذب شوامنی باید با رئال مادرید رقابت کند. گفته می شود این بازیکن به نزدیکانش گفته است ترجیح می دهد به تیمی خارج از لیگ فرانسه برود.

بازیکن دیگری که پاریسی ها به دنبال جذب آن هستند، پل پوگبا است که هیچوقت علاقه اش به پیوستن به پاری سن ژرمن را پنهان نکرده است و در صورت حضور این بازیکن در پاریس وراتی آزادی بیشتری برای حضور در حملات پیدا خواهد کرد. با این حال سران پاری سن ژرمن در مورد جذب پوگبا محتاطانه عمل خواهند کرد. اولا به این خاطر که مینو رایولا مدیر برنامه های او است و دوما به این خاطر که جذب بازیکنانی در کلاس پوگبا در تابستان گذشته چندان موفقیت آمیز نبود و راموس، واینالدوم و مسی نتوانستند در این فصل انتظارات را بر آورده کنند. مصدومیت های زیاد او نیز یکی دیگر از عوامل نگران کننده برای مدیران پاریسی است.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها