|
کدخبر: 249501

خشم هواداران پاریسی علیه ۲ سوپراستار تیم

لیونل مسی و نیمار مورد خشم هواداران پاری سن ژرمن قرار گرفته اند.

فوتبال خشم هواداران پاریسی علیه ۲ سوپراستار تیم

پس از شکست پاری سن ژرمن مقابل رئال مادرید و حذف از لیگ قهرمانان اروپا، هواداران این تیم از هر روشی برای نشان دادن نارضایتی خود استفاده می کنند.

پاری سن ژرمن از دقایقی پیش در چارچوب بازی های لیگ فرانسه در خانه به مصاف بوردو رفته است. این دیدار که اولین بازی پاری سن ژرمن پس از حذف از لیگ قهرمانان اروپا محسوب می شود، حواشی ای نیز به همراه داشته است. به هنگام ورود بازیکنان پاری سن ژرمن به زمین برای گرم کردن قبل بازی، هواداران با سوت های اعتراضی از آن ها استقبال کردند.

در ابتدای بازی و به هنگام اعلام ترکیب پاری سن ژرمن در استادیوم، با خوانده شدن نام پوچتینو و تمام بازیکنان پاری سن ژرمن، هواداران سوت زده و تک تک این افراد را هو کردند. میزان سوت ها و سر و صدای هواداران به هنگام خوانده شدن نام مسی و نیمار بیشتر بود و به حدی رسید که صدای موزیک در پارک دو پرنس را زیاد کردند تا صدای سوت ها شنیده نشود. تنها بازیکنی که برخلاف اتفاقات اخیر و شایعات جدایی اش تشویق شد، کیلیان ام باپه بود. همچنین در طول بازی نیز هر گاه لیونل مسی یا نیمار صاحب توپ می شوند، هواداران پاری سن ژرمن این دو بازیکن را هو می کنند.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها