|
کدخبر: 248153

ستاره قرمزها ساز جدایی را کوک کرد

مدیران پاری سن ژرمن در حال بررسی شرایط جذب مارکوس راشفورد، مهاجم منچستریونایتد، برای فصل آینده هستند.

فوتبال ستاره قرمزها ساز جدایی را کوک کرد

رشفورد در هفته‌های اخیر شرایط چندان خوبی را در ترکیب منچستریونایتد سپری نکرده و از این موضوع راضی نیست.

شیاطین سرخ فصل پر فراز و نشیبی را تا به این جا پشت سر گذاشته‌اند و برکناری اوله گونار سولسشر و حضور رالف رانگنیک روی نیمکت این تیم نیز نتوانست کمکی به بهبود شرایط آنها کند.

ناکامی مهاجمان این تیم در گلزنی به حدی رسیده که کریستیانو رونالدو هم یکی از بدترین دوران‌های تاریخ فوتبالش در زمینه گلزنی را سپری می‌کند و در ۱۰ بازی گذشته تنها یک گل به ثمر رسانده است.

راشفورد نیز این بحران بی‌نصیب نمانده و حالا به نظر می‌رسد که شاید فرصتی داشته باشد تا بتواند این اوضاع را برای خودش دستخوش تغییر کند.

پاری سن ژرمن با توجه به احتمال جدایی کیلیان امباپه و مائورو ایکاردی، در حال بررسی شرایط مهاجمان برتر دیگر باشگاه‌های اروپایی است و فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، مدعی شده که راشفورد جز بازیکنانی است که در فهرست خرید این باشگاه فرانسوی برای فصل بعد قرار گرفته است.

قرارداد امباپه با پی اس جی در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و این بازیکنان همچنان حاضر به امضای قرارداد جدیدی با این باشگاه نیست و به نظر می‌رسد که جدایی او و انتقالش به رئال مادرید قطعی است.

با این حال مدیران پی اس جی هنوز هیچ تماسی با راشفورد برقرار نکرده‌اند و این بازیکن فرصت دارد تا با بررسی تمامی جوانب تصمیم نهایی‌اش را برای فصل آینده بگیرد.

منبع: ورزش3

ارسال نظر