|
کدخبر: 246974

پیشنهاد ویژه برای ستاره جذاب لیگ برتر/ تابستان جدا می‌شود؟

پل پوگبا می‌تواند در پایان فصل ۲۲-۲۰۲۱ به صورت رایگان از منچستریونایتد جدا شود چرا که قراردادش را با این تیم تمدید نکرده است.

ورزش پیشنهاد ویژه برای ستاره جذاب لیگ برتر/ تابستان جدا می‌شود؟

یوونتوس مثل همیشه به دنبال تقویت خط هافبک خود است و آن‌ها یک هدف رویایی برای نقل و انتقالات تابستانی دارند؛ بازگرداندن پل پوگبا. به گزارش فابیانا دلاواله از گاتزتا دلو اسپورت، مدیریت یوونتوس می‌خواهد در تابستان یک هافبک بزرگ به خدمت گیرد و قبل از بررسی سایر گزینه‌ها، آن‌ها برای بازگرداندن پل پوگبا تلاش خواهند کرد. پل پوگبا در یوونتوس بسیار خوش‌حال بود و از بازگشت به تیمی که در آن احساس راحتی می‌کرد، استقبال خواهد کرد. پوگبا طی سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ برای سیاه و سفیدهای تورین به میدان رفت. حاصل کار او طی این مدت، ثبت ۳۴ گل و ۴۰ پاس گل در ۱۷۸ بازی بود.

ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس در تلاش است تا پوگبا را برای انتقال به این تیم متقاعد کند و تماس‌های اولیه با مینو رایولا برقرار شده است. یوونتوس در نظر دارد به پل پوگبا سالانه ۷.۵ میلیون یورو (دست‌مزد دوشان ولاهوویچ) به علاوه پاداش پیشنهاد دهد. مبلغ دست‌مزد و پاداش، مجموعا به ۱۰ میلیون یورو خواهد رسید. این هافبک فرانسوی که به زودی ۲۹ ساله می‌شود، حرف آخر را خواهد زد. الگری امیدوار است پوگبا که دو فصل موفق را زیر نظرش سپری کرد، به یوونتوس برگردد. سرگی میلینکوویچ ساویچ و رایان خرافنبرخ، دیگر گزینه‌های بیانکونری هستند؛ اگرچه مذاکره با کلودیو لوتیتو، رییس لاتزیو ساده نیست و هافبک جوان آژاکس نیز مشتریان زیادی دارد.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها