|
کدخبر: 252852

سریع ترین بازیکن آبی پوشان در آستانه جدایی؟

قرارداد آنتونیو رودیگر با چلسی در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و مذاکرات برای تمدید قرارداد این بازیکن نیز به نتیجه نرسیده است.

فوتبال سریع ترین بازیکن آبی پوشان در آستانه جدایی؟

در هفته‌های اخیر شایعات زیادی مبنی بر علاقه بسیاری از باشگاه‌ها از رئال مادرید و بایرن مونیخ تا یوونتوس به این بازیکن منتشر شده است.

اخیرا روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت خبر داد که این مدافع آلمانی با مدیران باشگاه یوونتوس به توافق رسیده و قصد دارد با پایان فصل جاری، قراردادی چهار ساله را با این باشگاه به امضا برساند.

رودیگر که پیش از این از سوی فرانک لمپارد در فهرست مازاد چلسی قرار گرفته بود، با حضور توماس توخل روی نیمکت این تیم بار دیگر احیا شد و یکی از بازیکنان کلیدی تحت هدایت این مربی در چند ماه اخیر بود که نقش مهمی در قهرمانی آبی‌های لندن در لیگ قهرمانان فصل گذشته نیز ایفا کرد.

در حالی که بایرن مونیخ هم علاقه مند به جذب رودیگر است، اسکای اسپورتس ۴ روز پیش پیش خبر از ملاقات دو مدیر بارسا با ایجنت رودیگر در هتل "بارسلونا ادیشن" داد. ملاقاتی که پس از پایان ال کلاسیکوی فوتبال زنان صورت گرفت. متئو آلمانی و جوردی کرویف از سوی بارسلونا در این ملاقات حضور داشتند.

دیاریو اسپورت، منبع نزدیک به باشگاه بارسلونا امروز جزئیاتی بیشتر از این مذاکره را فاش ساخت و مدعی شد که مدافع آلمانی از بارسا درخواست ۱۴ میلیون یورو دستمزد داشته است(۷ میلیون یورو خالص). بارسا همچنین برای انتقال این بازیکن به عنوان بازیکن آزاد باید مبلغی را هم به عنوان پاداش به وی پرداخت کند که گویا رقم بالایی است. بارسا به رودیگر اعلام کرده است که با این شرایط قادر به جذب وی نیست مگر اینکه او از خواسته هایش عقب نشینی کند. رودیگر هنوز پاسخی به مسئولان بارسا نداده است.

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها