|
کدخبر: 242244

چراغ سبز ستاره آبی‌ها برای تمدید قرارداد

آبی‌های لندن روز شنبه آخرین جام برای تکمیل کلکسیون افتخارات باشگاه را به دست آوردند.

ورزش چراغ سبز ستاره آبی‌ها برای تمدید قرارداد

آنتونیو رودیگر پس از قهرمانی چلسی در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان و بازگشت از امارات، امروز مصاحبه‌ای مختصر با اتلتیک داشت. قرارداد مدافع آلمانی با چلسی تا حدود ۵ ماه دیگر به پایان می‌رسد و ادامه همکاری با او، یکی از اولویت‌های هواداران این تیم محسوب می‌شود. رودیگر در جریان صحبت‌هایش به وضعیت تمدید قرارداد خود با باشگاه و شرایط تیم در هفته‌های اخیر اشاره کرد:

  همانطور که پیش از این گفته بودم، از حضور در چلسی خوشحال هستم. فکر می‌کنم نحوه بازی و عملکردم در زمین این موضوع را نشان می‌دهد. اما به جز من، افراد دیگری هم هستند که باید در این زمینه تصمیم بگیرند.

  شرایط در چلسی بهتر و بهتر می‌شود. ما هیچ‌گاه در تاریخ باشگاه موفق به قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان نشده بودیم. خوشحالم که تسلیم نشدیم و کارمان را انجام دادیم. هر چیزی که لازم بود را به کار گرفتیم و برنده شدیم.

  هدفم این است که به تیم کمک کنم و برای تیم مهم باشم. همه بازیکنان در مقابل پالمیراس با شخصیت بازی کردند و هیچ‌کس تسلیم نشد. تیاگو سیلوا مرتکب خطای پنالتی شد اما از هیچ چیز دریغ نکرد و به تلاش ادامه داد. همچنین بازیکنانی که از روی نیمکت به بازی آمدند، تاثیر بزرگی در بازی داشتند؛ تیمو ورنر، حکیم زیاش، کریستین پولیشیچ، ملنگ سار و سائول نیگز، همگی تلاش زیادی داشتند.

  قطعا دوست دارم که قهرمان لیگ برتر شوم. اما صادقانه بگویم، لیگ برتر سخت‌ترین رقابت فوتبال اروپا است زیرا منچسترسیتی استانداردهای بسیار بالایی دارد. ما باید به نقطه‌ای برسیم که توانایی رقابت در این ماراتن طولانی را داشته باشیم.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها