|
کدخبر: 248176

ستاره جذاب نقل و انتقالات در آستانه آبی پوش شدن؟

سران بارسلونا دیگر قصد ندارند قرارداد جدیدی به وینگر فرانسوی خود پیشنهاد دهند.

ورزش ستاره جذاب نقل و انتقالات در آستانه آبی پوش شدن؟

قرارداد عثمان دمبله، وینگر فرانسوی باشگاه بارسلونا در پایان این فصل به پایان می رسد و تمام تلاش های مدیران بارسا برای تمدید قرارداد این بازیکن تا به امروز با بن بست مواجه شده است. حال با وجود عملکرد خوب این بازیکن در بازی های اخیر بارسلونا، نشریه مارکا مدعی است مدیران این تیم دیگر تمایلی به تمدید قرارداد این بازیکن ندارند.

در حالی که سران بارسلونا به دمبله اولتیماتوم داده بودند که در صورت تمدید نکردن قراردادش باید در ژانویه جدا شود، این بازیکن نه قراردادش را تمدید کرد و نه در نقل و انتقالات زمستانی جدا شد. او از آن زمان نمایش های خوبی داشته و همین باعث شده است تا بسیاری از هواداران به این فکر کنند که شاید بارسا تصمیم بگیرد قرارداد جدیدی به این بازیکن پیشنهاد دهد ولی سران بارسلونا دیگر هیچ تلاشی برای تمدید قرارداد دمبله نخواهند کرد و به نظر هم نمی رسد خود دمبله تمایلی به تمدید داشته باشد.

شنیده ها حاکی از این است که سران بارسلونا فکر می کنند دمبله همین حالا هم با باشگاهی جدید قرارداد بسته و تمدید نکردن قراردادش و همچنین جدا نشدن در ژانویه با وجود علاقه چندین تیم به جذب این بازیکن، به خاطر تعهدی است که به باشگاه جدید دارد.

توخل-و-دمبله

بنا به ادعای مارکا، بارسایی ها دیگر به هیچ عنوان برای تمدید قرارداد این بازیکن تلاش نخواهند کرد چون بر این باورند که پیشنهاد آخرشان به این بازیکن خیلی خوب بوده است و دیگر قصد ندارند پرونده تمدید قرارداد این بازیکن را باز کنند.

چلسی یکی از مشتریان پر و پاقرص ستاره فرانسوی بارسا است که می خواهد در جهت تقویت تیم در تابستان برای جذب وی اقدام کند. توماس توخل که سابقه هدایت دمبله را در گذشته داشته، از تحسین کنندگان وینگر جوان آبی اناری هاست.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها