|
کدخبر: 248154

فوق ستاره پاری سن ژرمن ماندگار شد؟

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، ابراز امیدواری کرد که کیلیان امباپه به حضورش در این تیم ادامه دهد.

ورزش فوق ستاره پاری سن ژرمن ماندگار شد؟

قرارداد امباپه با پاری سن ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و او تصمیمی برای تمدید قراردادش با این باشگاه ندارد.

بسیاری از رسانه‌ها مدعی شده‌اند که این بازیکن فرانسوی با رئال مادرید به توافق رسیده اما مدیران پی اس جی همچنین امیدشان را از دست نداده و پیشنهادهایی را به این بازیکن ارائه کردند، هرچند تمامی این پیشنهادات با پاسخ منفی او روبرو شده است.

پی اس جی امشب باید دیدار برگشت مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برابر رئال مادرید برگزار کند و این در حالی است که آنها بازی رفت را با تک گل امباپه با پیروزی پشت سر گذاشتند.

پوچتینو روز دوشنبه در گفتگو با EFE درباره شرایط این بازیکن اظهار داشت:« من درک می‌کنم که رسانه‌ها نیاز دارند اخباری درباره یکی از بهترین بازیکنان دنیا داشته باشند اما او بازیکن ماست و ما امیدواریم که تا مدت‌های طولانی هم بازیکن ما بماند.»

این مربی آرژانتینی در ادامه از رسانه‌ها خواست که فضای کافی را به امباپه بدهند تا بتواند تصمیم نهایی خود برای آینده‌اش را به درستی اتخاذ کند.

سرمربی پاری سن ژرمن در این باره گفت:« همه صحبت می‌کنند و شما باید به آنها گوش دهید. او پیش از این مدعی شده بود که الان زمان تصمیم گرفتن نیست و باید برای اعلام تصمیم او صبر کنیم. هیچ چیز مشخص نیست و حدس و گمانه‌زنی ما شاید خیلی از واقعیت دور باشد. امباپه در زمان حال زندگی می‌کند. او درگیر کاری است که در حال حاضر انجام می‌دهد و این ویژگی بسیار مهمی است که او به عنوان یک انسان از آن برخوردار است.»

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها