|
کدخبر: 252413

هافبک جذاب لیگ برتر بالاخره سرخ‌پوش می‌شود؟

استیون جرارد معتقد است کالوین فیلیپس می تواند خلا هافبک دفاعی تیمش را به خوبی پر کند.

فوتبال هافبک جذاب لیگ برتر بالاخره سرخ‌پوش می‌شود؟

باشگاه استون ویلا از زمان حضور استیون جرارد در مسند مربیگری این تیم دست به خرید بازیکنان خوبی زده است. تیم جرارد در حال حاضر از نبود یک هافبک دفاعی رنج می برد و تقویت تیم در این پست اولویت جرارد در تابستان است و گفته می شود این مربی معتقد است کالوین فیلیپس، هافبک دفاعی باشگاه لیدز و تیم ملی انگلیس می تواند گزینه خوبی برای رفع این مشکل باشد.

به همین خاطر سران استون ویلا جذب این بازیکن را در اولویت خود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی قرار داده اند و قصد دارند برای این بازیکن پیشنهادی ۶۰ میلیون پوندی ارائه کنند. استون ویلا پیش از این نیز یک بار برای جذب فیلیپس اقدام کرده اما نتوانسته بود این بازیکن را به ویلا پارک بیاورد.

جرارد نیاز به بازیکنی دارد تا بتواند خلا بین بازیکنان تدافعی و تهاجمی تیم را پر کند و بر این باور است فیلیپس کیفیت لازم برای انجام این کار را دارد. با این وجود مدیران استون ویلا کار سختی خواهند داشت چرا که سران لیدز قصد دارند این بازیکن را در تیم خود نگه دارند و در صورتی که لیدز به دسته پایین تر سقوط نکند، کار سختی برای نگه داشتن فیلیپس نخواهند داشت.

گفته می شود جرارد علاوه بر فیلیپس به ایوس بیسوما، هافبک باشگاه برایتون نیز علاقه دارد. استون ویلا در ژانویه برای بیسوما ۲۵ میلیون پوند پیشنهاد داد که این پیشنهاد رد شد ولی گفته می شود جرارد یک بار دیگر در تابستان برای جذب این بازیکن تلاش خواهد کرد.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها