|
کدخبر: 252395

چراغ سبز ستاره قرمزها به تمدید قرارداد

سر انجام پس از حواشی فراوان تمدید قرارداد صلاح با لیورپول، این بازیکن مصری در آستانه امضای قراردادی جدید با این باشگاه است.

فوتبال چراغ سبز ستاره قرمزها به تمدید قرارداد

به نظر می‌رسد صلاح برای تمدید قرارداد راضی به پذیرش پیشنهادی شده است که قبلا آن را رد کرده بود.

پس از رد پیشنهاد ۴۰۰ هزار پوندی لیورپول توسط صلاح در ماه دسامبر سال گذشته میلادی (آذر ۱۴۰۰)، این ترس وجود داشت که او در سال ۲۰۲۳ باشگاه را به صورت آزاد ترک کند. بارسلونا و پاری سن ژرمن می‌توانستند از این موقعیت استفاده کنند. صلاح به دنبال حقوقی در حدود ۵۰۰ هزار پوند در هفته بوده که در ردیف ستارگانی مانند کریستیانو رونالدو در منچستر یونایتد قرار گیرد. صلاح همواره گفته است که از زندگی در لیورپول لذت می‌برد اما این که او اکنون به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان شناخته می‌شود، باعث شده خواهان حقوقی مشابه با دیگر ستارگان فوتبال باشد.

اما در حال حاضر به نظر می‌رسد این ستاره مصری آماده پذیرش پیشنهادی که مدت‌ها روی میز قرار دارد، است. صلاح در آستانه یک توافق جدید قرار دارد که باعث می‌شود او دوران حرفه‌ای خود را در آنفیلد به پایان برساند. این قرارداد ۴۰۰ هزار پوندی به مدت سه سال همراه با یک بند تمدید اضافی یک‌ساله خواهد بود. گفته می‌شود یکی دیگر از عوامل تغییر نظر محمد صلاح، حمایت و محبتی که از سوی باشگاه پس از ناکامی مصر در صعود به جام جهانی دریافت کرده، است. باتوجه اینکه لیورپول در این فصل برای کسب چهار‌گانه رقابت می‌کند، تعهد صلاح به آن‌ها می‌تواند خبر خوبی برای این باشگاه در این زمان باشد.

منبع: طرفداری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها