|
کدخبر: 249378

رونمایی فرهاد از مهندس استقلال در دربی

خرید زمستانی آبی‌ها با هر نمایش خود در ترکیب استقلال، بیشتر بر محبوبیت خود در جمع هواداران این تیم می‌افزاید.

فوتبال رونمایی فرهاد از مهندس استقلال در دربی

عزیزبک آمانوف هافبک ۲۴ ساله تیم ملی ازبکستان که در تعطیلات زمستانی به جمع شاگردان فرهاد مجیدی اضافه شد، توانسته در ۶ بازی اخیر آبی‌ها به صورت یار فیکس یا تعویضی به میدان برود و در نقش پلی‌میکر در جمع بازیکنان استقلال نمایش خوبی را از خود به جای گذاشته است.

هر چند که گاهاً او در پست هافبک میانی و یا بال راست و چپ برای آبی‌ها به کار گرفته شده، اما ماموریت اصلی آمانوف در ترکیب استقلال، بازیسازی برای تیمش بوده که براساس آمار و ارقام این هافبک ازبک توانسته در انجام ماموریت خود موفق باشد.

البته که این هافبک ۲۴ ساله در بازی‌های اخیر دروازه رقبا را هم نشانه گرفته و در تکاپو برای ثبت اولین گل خود در پیراهن استقلال بوده که با بدشانسی ضربات وی به تور دروازه حریفان دوخته نشده است. در مصاف استقلال مقابل صنعت نفت، آمانوف توانست ۲ پاس کلیدی بدهد و ۱۹ پاس او با موفقیت به مقصد رسید تا در موقعیت‌سازی نقش مهمی در ترکیب تیمش ایفا کند.

آمانوف-استقلال

این بازیکن ازبک با نمایش خود هواداران استقلال را به یاد نمایش‌های سرور جباروف هافبک پیشین تیم ملی ازبکستان انداخته و هواداران این تیم امیدوارند که در ادامه‌ی فصل آمانوف به لحاظ آماری هم بتواند خود را به جپاروف نزدیک کرده و در گلزنی و گلسازی طلسم‌شکنی کند.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر