|
کدخبر: 249282

۲ قاتل استقلال آماده دربی شدند

پرسپولیس دو گل مشابه به نفت مسجد سلیمان زد که روی هر دو گل هافبک‌های این تیم نقش داشتند.

فوتبال ۲ قاتل استقلال آماده دربی شدند

پرسپولیس بعد از شکست مقابل صنعت نفت درحالی به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت که نیاز مبرمی به کسب ۳ امتیاز این دیدار خارج از خانه داشت. شاگردان یحیی از همان ابتدای بازی روی دروازه حریف هجوم آوردند و به فاصله ۱۰ دقیقه موفق شدند، دو بار دروازه نفت مسجد سلیمان را باز کنند. نکته جالب در خصوص گل های پرسپولیس در این بازی این است که هر دو گل کاملا مشابه هم و از روی ضربه کرنر بدست آمد.

دو ارسال زیبا از مهدی ترابی و دو ضربه سر تماشایی از رضا اسدی باعث شد تا پرسپولیس در همان نیمه نخست برتری خودش را قطعی کند. نکته ای که کاملا روی گل های پرسپولیس به چشم خورد، این بود که ترابی و اسدی کاملا با هم هماهنگ بودند و دقیقا ترابی می‌دانست به چه شکل و کجا توپ را برای اسدی ارسال کند. جالب است بدانید که هماهنگی و درک متقابل این دو بازیکن مربوط به الان نیست و به دوران حضور ترابی و اسدی در سایپا برمی‌گردد. ترابی واسدی  در زمان حضور علی دایی در سایپا در  لیگ هفدهم با یکدیگر همبازی بودند و سبک بازی یکدیگر را به خوبی می‌شناسند. نکته جالب اینجاست که به همین شکلی که اسدی موفق شد دروازه نفت مسجد سلیمان را باز کند، در همان لیگ هفدهم توانست به استقلال و سید حسین حسینی گل بزند. در آن بازی که با نتیجه یک بر یک به پایان رسید، ترابی در نقش سازنده ظاهر شد و روی یک ضربه کرنر رضا اسدی با ضربه سر توانست به استقلال گل بزند.

حال باید دید ترابی و اسدی در دربی پیش رو می‌توانند دوباره با کمک هم دروازه حسینی را باز کنند یا شرایط به گونه دیگری رقم خواهد خورد.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها