|
کدخبر: 248434

آچارفرانسه پرسپولیس در یک قدمی تمدید

به نظر می رسد مهدی ترابی نفر بعدی است که قرار است بعد از حامد لک قرارداد خود را تمدید کند.

فوتبال آچارفرانسه پرسپولیس در یک قدمی تمدید

مهدی ترابی با دریافت مطالباتش از باشگاه پرسپولیس، قراردادش را تمدید خواهد کرد.

چندی پیش در طرفداری به گوشه ای از کدورت های مهدی ترابی و رضا درویش که پیش تر در باشگاه سایپا با هم سابقه همکاری داشتند اشاره کرده و نوشتیم یکی از دلایلی که باعث شده تا از سوی باشگاه پیشنهادی برای تمدید به ترابی داده نشود همین موضوع است. اتفاقی که باعث شد ترابی نیز در مصاحبه ای که بعد از بازی پرسپولیس - مس کرمان انجام داد با لفظ تندی خطاب به دوربین های تلویزیونی و خبرنگاران مستقر در ورزشگاه آزادی بگوید:

 برای تمدید قرارداد ما هیچ قدم رو به جلویی از باشگاه ندیده‌ایم و امیدوارم مشکلات حل شود. قرارداد هفت بازیکن ما تمام شده است. اگر برادری‌شان را ثابت نکنند، بازیکنان آنطور که می‌خواهند قراردادشان تمدید نمی‌شود. با من مذاکره‌ای نشده است. فقط گفته‌اند نامه زده شده ولی من نامه‌ای ندیدم.

لحن بازیکن آرامی چون مهدی ترابی که در تمام این سال ها کمتر دست به مصاحبه زده بود آشکار کرد که کدورتی بین او و درویش از دوران حضورشان در سایپا باقی مانده است. هرچند که بعدها اعلام شد یکی از دلایل دست نگه داشتن باشگاه برای تمدید قرارداد، شرط ترابی برای دریافت طلب سابقش بوده و همچنین رقم زیادی که خواهانش شده است. پیگیری های طرفداری نشان می دهد شایعاتی که پیرامون رقم بالای درخواستی ترابی منتشر شده واقعیت ندارد و او تنها خواهان مطالبات قبلی اش شده است.

 برهمین اساس گویا رضا درویش در ملاقاتی با ترابی به نوعی کدورتهای قبلی را برطرف کرده و به او تاکید کرده آماده باشد تا طی روزهای آینده برای تمدید قرارداد به باشگاه برود.

درویش قرار است طلب یک میلیارد و ۴۰۰ میلیونی مهدی ترابی را اواخر اسفند یا اوایل فروردین ماه پرداخت کرده تا ترابی با خیال راحت قراردادش را برای دو سال دیگر تمدید کند.

منبع: طرفداری

ارسال نظر