|
کدخبر: 248386

همه چیز آماده پرسپولیسی شدن لژیونر جذاب

شایعه بازگشت احتمالی بیرانوند با استقبال هواداران پرسپولیس مواجه شده است.

فوتبال همه چیز آماده پرسپولیسی شدن لژیونر جذاب

اتفاقاتی که در طول لیگ بیست و یکم و در فصل جاری برای پرسپولیس در چارچوب دروازه رخ داد باعث شده تا طرفداران پرشمار این تیم از اخباری که طی چند روز اخیر در مورد بازگشت احتمالی علیرضا بیرانوند در نقل و انتقالات تابستانی به گوش می رسد شدیدا استقبال کرده و خواهان بازگشت این گلر ملی پوش شوند.

در این میان اگرچه چندی قبل درگیری های مالی نیز بین مدیریت وقت باشگاه و لاین دروازه بان رخ داد اما بسیار بعید است این جروبحث مالی آن قدر جدی باشد که راه هیولای سرخ ها را از پرسپولیس جدا کرده و او در صورت بازگشت به فوتبال باشگاهی ایران راهی تیم دیگری شود.

از این رو پرسپولیسی ها بسیار امیدوارند با قطعی شدن بازگشت شماره یک تیم شان بار دیگر و در سال جام جهانی شاهد درخشش بیرو درون دروازه تیم شان باشند. جالب این که واکنش جدید بیرانوند به رسانه های شناخته شده ای که مدعی شدند بیرو به ایران و پرسپولیس برنمی گردد، شایعه بازگشت خود را به پرسپولیس جدی تر کرد تا با استقبال گسترده پرسپولیسی ها در فضای مجازی بروبرو شود.

به هر روی برای این که مشخص شود بالاخره بیرو به ایران برمیگردد و باز هم پیراهن سرخ پرسپولیس را به تن خواهد کرد، باید چند ماه دیگر صبر کرد و دید شماره یک تیم ملی چه تصمیمی را در مورد آینده فوتبالی خود در سال جام جهانی خواهد گرفت.

فراموش نکنیم بیرانوند در جام جهانی بعدی ۳۴ ساله خواهد بود و در صورت صعود ایران به جام حهانی ۴ سال بعد نیز مشخص نیست او بتواند همراه با ایران در این آوردگاه جهانی حضور داشته باشد. از این رو برای بیرو بسیار مهم است تصمیمی اتخاذ کند تا سال آینده یکی از نفرات ثابت ترکیب تیم ملی در رقایت های جام جهانی ۲۰۲۰ قطر باشد.

منبع: طرفداری

ارسال نظر