|
کدخبر: 248391

کنایه سنگین باشگاه سپاهان به ۲ تیم «خاص»

محمدرضا ساکت از اعتراض باشگاه سپاهان به حضور تماشاگران در دربی می گوید.

فوتبال کنایه سنگین باشگاه سپاهان به ۲ تیم «خاص»

محمدرضا ساکت در خصوص حضور تماشاگران در دیدارهای سپاهان و ورزشگاه نقش‌جهان به گفت:

    نامه‌نگاری لازم را به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ انجام داده‌ایم و هرگونه رفتار دوسویه توسط سازمان لیگ را نامناسب می‌دانیم. معتقد هستیم همه استان‌ها ظرفیت مدیریتی بالایی دارند؛ درواقع این امکان وجود دارد که همه استان‌ها میزبانی دیدارهایشان را با تماشاگر برگزار کنند.

وی ادامه داد:

    امروز نیز مجدداً نامه‌نگاری‌های لازم را با فدراسیون و سازمان لیگ خواهیم داشت. حدود یک ماه و نیم گذشته در جلسه کمیسیون امنیتی شورای تأمین این موضوع را اعلام کردیم که علاقه‌مند هستیم مسابقات خود را با حضور هواداران داشته باشیم. سامانه بلیت‌فروشی ما آماده خدمت‌رسانی است و صندلی‌های ورزشگاه با رعایت پروتکل‌ها برچسب‌گذاری شده و پیش‌بینی‌های لازم برای گیت‌ها صورت گرفته است. البته این را باید اعلام کنم که اداره بهداشت و درمان استان اصفهان آمادگی خود را به طور جدی اعلام نکرده است. بالغ بر ۲۰ روز است استانداری نامه‌ای را ارسال کرده است تا باشگاه سپاهان به سامانه رصد متصل شود تا هواداران را درخصوص تعداد دوز تزریق شده واکسن پالایش کند.

مدیرعامل سپاهان تصریح کرد:

    انتظار داریم اول از همه سازمان لیگ فوتبال کشور ابلاغ مورد نظر درخصوص حضور هواداران در استان اصفهان را داشته باشد. شایسته نیست که سازمان لیگ، بعضی تیم‌ها را فرزند خود تلقی کند؛ خوزستان، تبریز، مشهد، اراک، اصفهان و دیگر مناطق ایران هم ظرفیت‌های انتظامی، امنیتی، بهداشتی و فنی‌ورزشیِ میزبانی را دارند. اگر ستاد کرونای کشور برای تهران مجوز می‌دهد برای دیگر شهرها نیز باید این اتفاق بیفتد.

انتظار داریم اداره بهداشت و درمان اصفهان، باشگاه سپاهان را سریعاً به سامانه امید وصل کند و زمینه برای میزبانی فراهم شود. البته وقتی هیچ ابلاغیه از سوی سازمان لیگ به استان اصفهان ارسال نمی‌شود، طبیعتاً مسئولان استان نیز جدیت موضوع را برنمی‌تابند و ممکن است مشکلاتی پیش بیاید. درخصوص این موضوع باید اشاره کنم آمادگی کامل برای میزبانی از هواداران بزرگ سپاهان را در ورزشگاه نقش جهان داریم و حتی ستاد کمیسیون امنیتی شورای تأمین استان اصفهان هم جلسات خود را برگزار کرده است و واحدهای مختلف آمادگی دارند.

منبع: ایمنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها